HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM


Program Tanımı

Bu programdan mezun olabilmek için öğrencilerin; -Öğretim programlarında belirlenen tüm derslerden en az D/S notu alarak minimum 240 AKTS kredisinden başarılı olmaları -4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları -Zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları gerekmektedir

Kazanılan Derece

Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM alanında LİSANS derecesi (Bachelor of Arts) almaya hak kazanmaktadırlar.

Kazanılan Derecenin Düzeyi

Bu program, LİSANS seviyesinde öğrenim veren bir programdır.

Kabul Koşulları

Bu programa öğrenci kabulü, Yükseköğretim Kurumu (YÖK) tarafından yapılan YGS ve LYS merkezi sınavlarına göre yapılmaktadır. Yabancı uyruklu öğrenciler, bu programa uluslararası olarak kabul gören lise mezuniyet diploması ve uluslararası geçerliliği olan sınav sonuçları ile kabul edilmektedir. Değişim öğrencilerinin kabulü, Bahceşehir Üniversitesi ile partner üniversite arasında imzalanan ikili anlaşmalar (Erasmus ya da Genel Akademik Protokol) çerçevesinde yapılmaktadır. Misafir öğrenciler, bu programda verilen derslere, ilgili akademik birimin onay vermesi durumunda kayıt olabilirler. Üniversitemizde eğitim dilinin tüm programlarda İngilizce olması nedeniyle, öğrencilerin bu derslere kayıt olabilmeleri için aynı zamanda İngilizce Dil Yeterliliklerini belgelemeleri gerekmektedir.

Kazanılan Derece Gereklilikleri ve Kurallar

Bu programda öğrenim gören öğrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları ve öğretim programlarında öngörülen tüm derslerden en az D/S notu alarak başarılı olmaları gerekmektedir. Mezuniyet için kazanılması gereken minimum AKTS 240’tır. Öğrencilerin aynı zamanda öğrenimleri sırasında gerçekleştirmeleri gereken zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları zorunludur.

Önceki Öğrenmenin Tanınması

Bahçeşehir Üniversitesi’nde öğrenimine devam edecek öğrenciler, önceki öğrenim kurumunda aldıkları derslerden belirli yönetmelikler çerçevesinde muaf olabilirler. Alınmış dersin içeriğinin, BAU‘da verilen dersin içeriğine uygun olması ve ilgili fakülte dekanlığı tarafından onaylanması durumunda, öğrenci bu dersten muaf tutulabilir.

Mezunların Mesleki Profili

Mezunlarımız; Özel ve Kamu kurum ve kuruluşların kurumsal iletişim bölümlerinde, halkla ilişkiler ajanslarında, dijital ajanslarda ve reklam ajanslarında, medya planlama ve satın alma şirketlerinde, siyasi partilerde, sivil toplum örgütlerinde, marka yöneticisi ve halkla ilişkiler uzmanı olarak çalışabilmektedir. Mezunlarımız ulusal ve çok uluslu kurumların da halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim bölümlerinde stratejik iletişim uzmanı veya halkla ilişkiler uzmanı olarak çalışma/kariyer yapma imkanı bulabilmektedirler.

Bir Üst Dereceye Geçiş

Bu programdan mezun olan öğrenciler, lisansüstü programlarda öğrenim görmek üzere başvuruda bulunabilirler.

Program Kazanımları

1 Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak.
2 Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek.
3 Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek.
4 Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek
5 İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek.
6 Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek.
7 İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek.
8 İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek.
9 Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek.
10 Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek.
11 Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek.
12 Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek.
13 Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek.
14 Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak.

Ders & Program Kazanımları Matrisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Program Kazanımları 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Dersler
ADV1621 İşletme Stratejileri ve Ekonomi 3 3 3 1 2 2 2 3 2 3 3 2 5 2
ADV2615 İkna 4 3 5 4 2 4 4 2 3 2 3 1 4 3
ENG1003 İletişim Becerileri ve Akademik Raporlama I 4 1 3 1 1 2 1 1 1 1 1 1 1 1
ENG1004 İletişim Becerileri ve Akademik Raporlama II 4 1 3 1 1 2 1 1 1 1 1 1 1 1
HST1001 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I 4 1 3 1 1 2 1 1 1 1 1 1 1 1
HST1002 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II 4 1 3 1 1 2 1 1 1 1 1 1 1 1
LAW1156 Çocuk Hukuku ve Çocuk Psikolojisi
PRL1111 Medya ve İletişim Teorileri I 2 2 5 3 2 3 4 2 1 4 4 1 3 4
PRL1113 Halkla İlişkilere Giriş 5 4 4 4 1 2 4 3 1 3 3 1 4 4
PRL1502 Bütünleşik Pazarlama Stratejisi 2 2 3 1 2 1 1 2 1 1 1 1 5 1
PRL1504 Organizasyon, Yönetim ve İletişim 4 3 4 4 1 1 3 4 2 5 2 1 4 3
PRL2113 Halkla İlişkiler Yazarlığı I 4 3 2 4 4 5 3 3 4 3 3 4 2 3
PRL2117 Medya İlişkileri ve Planlama 4 3 3 3 3 3 2 3 2 2 3 3 3 2
PRL2120 Halkla İlişkiler Yazarlığı II 4 3 2 4 4 5 3 3 4 4 3 4 2 3
PRL2123 Yaratıcılık ve Eleştirel Düşünce 2 1 3 1 1 4 2 3 3 2 2 2 1 3
PRL2224 Halkla İlişkiler Teorileri 2 3 5 4 2 2 4 2 2 3 5 3 2 5
PRL2422 Müşteri Yönetimi 4 4 3 3 3 3 4 3 3 2 3 3 3 2
PRL2426 Temel Grafik Tasarım 3 1 1 1 2 5 2 2 2 2 1 5 1 1
PRL2517 Toplum, Kamusal Katılım ve Etik 2 4 3 3 2 1 3 2 3 3 5 1 1 3
PRL2525 Sosyal Bilimlerde Araştırma 4 2 3 1 5 1 1 2 3 1 2 4 1 2
PRL3531 Halkla İlişkiler Yönetimi ve Stratejisi 5 5 4 4 3 1 4 3 2 3 3 3 2 2
PRL3554 Halkla İlişkilerde Örnek Olaylar 5 5 4 4 1 2 4 5 3 2 4 1 3 3
PRL4211 Halkla İlişkilerde İleri Çalışmalar I 4 1 3 2 1 1 2 3 1 2 5 1 2 5
PRL4212 Halkla İlişkilerde İleri Çalışmalar II 4 1 5 4 2 1 2 3 1 2 5 1 5 5
PRL4511 Halkla İlişkiler Kampanyaları I 4 5 5 4 3 4 5 3 5 2 2 2 2 1
PRL4512 Halkla İlişkiler Kampanyaları II 4 5 5 4 3 4 5 3 5 2 2 2 2 1
PRL4990 Staj I 4 3 1 1 3 3 2 1 3 1 1 1 1 1
PRL4991 Staj II 4 3 1 1 3 3 2 1 3 1 1 1 1 1
PSY1004 Psikolojinin Temelleri 2 1 4 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
SOC1053 Sosyoloji 1 1 3 2 1 1 1 1 1 3 1 1 1 3
TLL1003 Türk Dili ve Edebiyatı I 1 1 3 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
TLL1004 Türk Dili ve Edebiyatı II 1 1 3 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
VCD1112 Sanat, Kültür ve Toplum 3 1 4 1 1 1 1 2 1 1 1 1 2 2
Departmental Elective
COP3302 Ajans Press Medya İzleme
COP3307 Samsung-Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi
COP4301 Bersay İletişim Enstitüsü Uzmanlık İletişimi
COP4312 IDA-KID Kurumsal İletişim Konuları
COP4314 Grandcarre Kurumsal İletişim ve Etkinlik
COP4317 Rhino Runner - Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi
COP4319 Fexprience -Deneyimsel Pazarlama İletişimi ve Vaka Çalışmaları
COP4322 Optimist Danışmanlık-Müşteri Deneyimi Yönetimi
COP4328 Tazefikir Metaverse’de Marka İletişimi
COP4331 Tazefikir Sağlık İletişimi
COP4337 Lagalugacılar-Sosyal Medyada İletişim ve Topluluk Yönetimi
COP4338 Tazefikir-Yaratıcı Düşünme ve İnovasyon
COP4339 Zenna-Araştırma Okuryazarlığı ve Veri Etkisi
PRL2111 Kurumsal İletişim Uygulamaları
PRL3516 Veriye Dayalı İtibar Yönetimi
PRL3517 Editoryal Analiz I
PRL3518 Editoryal Analiz II
PRL3520 Halk Diplomasisi
PRL3522 Halkla İlişkiler Etiği
PRL3540 Halkla İlişkilerde Beklenti Yönetimi
PRL3541 Çalışan İletişimi
PRL3544 Kişilerarası İletişim
PRL3547 Sponsorluk Yönetimi
PRL3550 Halkla İlişkilerde Özel Konular
PRL3642 Genişletilmiş Gerçeklik ve İletişim Kampanyaları
PRL4513 Halkla İlişkiler Atölyesi
PRL4521 Kurumsal Öyküleme ve Anlatı
PRL4522 Politik İletişim
PRL4523 Etkinlik Yönetimi
PRL4526 Global Halkla İlişkiler
PRL4528 Kriz İletişimi
PRL4532 Kurumsal Sosyal Sorumluluk
PRL4535 Dijital Halkla İlişkiler
PRL4537 Sürdürülebilirlik için Stratejik İletişim
PRL4539 Halkla İlişkiler ve Aktivizm
PRL4540 Kurumsal Görsel Kimlik Tasarımı
PRL4541 Spor İletişimi
PRL4542 Lider Yönetimi
PRL4543 Bilim İletişimi
PRL4544 Kurumsal Reklam Prodüksiyonu
PRL4545 Halkla İlişkiler ve Görsellik
PRL4546 Kurum Kültürü
PRL4547 ESG, İşletme ve İnovasyon
PRL4549 Kültürel Diplomasi ve Uluslararası Halkla İlişkiler
GE-Elective
GEP0111 Sanat ve Din
GEP0112 Klasik Türk Sanatı ve Sanatçıları
GEP0113 Avrupa Sanatı
GEP0114 Türkiye’de Güzel Sanatlar
GEP0115 Sanat Tarihine Giriş
GEP0121 Tiyatroya Giriş
GEP0122 Shakespeare ve Çağdaş Yorumları
GEP0123 Tiyatroda Özel Başlıklar
GEP0124 Türk Tiyatrosu
GEP0131 Klasik Müziğe Giriş
GEP0132 Klasik Müzikte Akımlar
GEP0133 20. Yüzyıl Müziği
GEP0134 Klasik Türk Müziğine Giriş
GEP0135 Dünya Müzikleri
GEP0201 Şehir ve Kültür
GEP0202 İmparatorluklar Şehri İstanbul'un Tarihi
GEP0203 Küreselleşme ve İstanbul
GEP0204 Sosyal ve Tarihsel Perspektifte İstanbul
GEP0205 Berlin'e Çoklu Bakış
GEP0206 İstanbul'un Sanal Keşfi
GEP0211 Kent ve Peyzaj
GEP0301 Yenilikçi Kariyer Gelişimi
GEP0302 Dale Carnigie ile Etkili İletişim Becerileri
GEP0303 TMI-Geleceğini Önceden Planla
GEP0304 Müzik Sektörü ve Türk Müzik Endüstrisi
GEP0305 İletişim Uygulamaları
GEP0306 Haber Ajansı Gazeteciliği
GEP0307 Deniz Kültürü ve Amatör Denizcilik
GEP0312 Esporda Özel Başlıklar
GEP0313 Bilim ve Teknoloji Politikalarının Teknoloji Yönetimine Etkisi
GEP0314 Yenilik ve Yaratıcılık
GEP0315 Kişilikte Girişimciliğin Geliştirilmesi
GEP0320 2030 Gündemi'ne Giriş: Sürdürülebilir Bir Dünya İçin Yeni Bir Gündem
GEP0366 Sürdürülebilir Yaşam
GEP0379 Sürdürülebilirlik ve İş Etiği
GEP0401 Arapça I
GEP0402 Arapça II
GEP0403 Fransızca I
GEP0404 Fransızca II
GEP0405 Almanca I
GEP0406 Almanca II
GEP0407 Japon Dili ve Kültürüne Giriş I
GEP0408 Japon Dili ve Kültürüne Giriş II
GEP0409 Italyanca I
GEP0410 Italyanca II
GEP0411 Çince I
GEP0412 Çince II
GEP0413 Osmanlı Türkçesi I
GEP0414 Osmanlı Türkçesi II
GEP0415 Rusça I
GEP0416 Rusça II
GEP0417 İspanyolca I
GEP0418 İspanyolca II
GEP0419 Farsça I
GEP0420 Farsça II
GEP0421 Gürcüce I
GEP0422 Gürcüce II
GEP0423 Yunanca I
GEP0424 Yunanca II
GEP0425 İbranice I
GEP0426 İbranice II
GEP0427 Arapça III
GEP0428 Arapça IV
GEP0429 Farsça III
GEP0430 Farsça IV
GEP0431 Türk İşaret Dili
GEP0432 Özel Amaçlı İngilizce I
GEP0433 Özel Amaçlı İngilizce II
GEP0434 Türk İşaret Dili II
GEP0435 Almanca III
GEP0436 Almanca IV
GEP0437 Latin I
GEP0438 Latin II
GEP0439 Rusça III
GEP0440 Rusça IV
GEP0441 Korece I
GEP0442 Korece II
GEP0501 Anadolu Uygarlıkları
GEP0502 Bilim Tarihinde Büyük Buluşlar ve Keşifler
GEP0503 Ege'de Türk ve Yunan İlişkileri
GEP0504 Yemek Tarihi
GEP0505 Akdeniz Dünyası Tarihi
GEP0506 Modern Ortadoğu Tarihi
GEP0507 Oryantalizm
GEP0508 Tarihi Değiştiren Savaşlar
GEP0509 20.yy. Siyasal Tarihi
GEP0510 Çağdaş Almanya 1945`ten beri Tarih, Siyaset ve Toplum
GEP0511 Avrupa Tarihi
GEP0513 Dinler Tarihi
GEP0514 Osmanlı Kültür Tarihi
GEP0515 Yeni Dini Akımlar
GEP0516 Yakın Dönem Türk Modernleşme ve Demokrasi Tarihi
GEP0601 Yerel Yönetimlerde İletişim
GEP0602 Topluma Hizmet Uygulamaları
GEP0603 Güncel Siyasal Sorunlar ve Liderler
GEP0604 Kişilerarası İletişim
GEP0605 Popüler Kültür
GEP0606 Önyargı ve Şiddet
GEP0607 Etik
GEP0608 Avrupa Entegrasyonu ve Türk Avrupa İlişkileri
GEP0609 Medeniyetler İttifakı
GEP0610 Yenilikçi Liderlik
GEP0611 Etkili İletişim Becerileri
GEP0612 Politik iletişim Kampanyaları
GEP0613 Seçimler ve Kampanya Yönetimi
GEP0614 Sosyal Medya Yönetimi
GEP0615 Algı Yönetimi
GEP0616 Trafik ve Yol Güvenliği
GEP0617 Uluslararası Yemek Kültürü
GEP0618 İletişim ve Stres Yönetimi
GEP0619 İletişim için Medya Kullanımı
GEP0620 Görsel Okuryazarlık
GEP0621 Kurumiçi İletişim ve Yenilik Yönetimi
GEP0622 Yaratıcı Düşünce ve Girişimcilik
GEP0623 Moda ve Medya
GEP0624 Hayvan Etiği ve Türcülük
GEP0625 Oyunlar ve Kültür
GEP0631 Sürdürülebilirlik ve İklim Eylemi
GEP0633 Çevre ve Sürdürülebilir Kalkınma
GEP0634 Tarımın Geleceğini Keşfetmek
GEP0638 İletişim Yönetiminde Konular
GEP0639 Gıdayı Anlamak
GEP0640 Sıfır Açlığa Doğru (SDG 2)
GEP0641 Yaşamın Kökeni
GEP0701 Yaratıcı Edebiyat
GEP0702 Eleştirel Düşünce ve Edebiyat Eleştirisi
GEP0703 Çağdaş Türk Edebiyatı
GEP0704 Edebiyatta Akımlar
GEP0705 Edebiyat ve Toplum
GEP0706 Modern Türk Romanı ve Hikayeleri
GEP0707 Modern Türk Şiiri
GEP0708 Türk Halk Edebiyatı
GEP0709 Türk Entellektüellerinin Yaşamları
GEP0710 Türk Şairleri ve Şiiri
GEP0801 20. yy. Düşünce Tarihi
GEP0802 Estetik ve Felsefe
GEP0803 Çağdaş Felsefe
GEP0804 İslam Felsefesi
GEP0805 Varlık Felsefesi
GEP0806 Yaşam Felsefesi
GEP0807 Siyaset Felsefesi
GEP0808 Din Felsefesi
GEP0809 Stratejik Yol Haritası ve Yenilikçilik
GEP0810 System-Tasarım Düşüncesi ve Yönetim
GEP0811 Felsefede Okumalar
GEP0821 Klasik Mantık
GEP0822 Mantık I
GEP0823 Mantık II
GEP0824 Modern Mantık
GEP0825 Mantık ve Bilgisayar Uygulamaları
GEP0901 Kültür Tarihi
GEP0902 İş Semineri
GEP1005 Uygarlık Tarihi I
GEP1006 Uygarlık Tarihi II
GEP1516 Yakın Dönem Türk Modernleşme ve Demokrasi Tarihi
GEP1633 Çevre ve Sürdürülebilir Kalkınma
GEP1634 Tarımın Geleceğini Keşfetmek

Öğretim Programı

1. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV1621 İşletme Stratejileri ve Ekonomi 3 0 3 5
ENG1003 İletişim Becerileri ve Akademik Raporlama I 2 2 3 4
HST1001 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I 2 0 2 2
PRL1111 Medya ve İletişim Teorileri I 3 0 3 5
PRL1113 Halkla İlişkilere Giriş 3 0 3 7
SOC1053 Sosyoloji 3 0 3 5
TLL1003 Türk Dili ve Edebiyatı I 2 0 2 2
Toplam 30
2. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ENG1004 İletişim Becerileri ve Akademik Raporlama II 2 2 3 3
HST1002 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II 2 0 2 2
LAW1156 Çocuk Hukuku ve Çocuk Psikolojisi 0 0 0 1
PRL1502 Bütünleşik Pazarlama Stratejisi 3 0 3 5
PRL1504 Organizasyon, Yönetim ve İletişim 3 0 3 7
PSY1004 Psikolojinin Temelleri 3 0 3 5
TLL1004 Türk Dili ve Edebiyatı II 2 0 2 2
VCD1112 Sanat, Kültür ve Toplum 3 0 3 5
Toplam 30
3. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
PRL2113 Halkla İlişkiler Yazarlığı I 2 2 3 7
PRL2117 Medya İlişkileri ve Planlama 3 0 3 5
PRL2123 Yaratıcılık ve Eleştirel Düşünce 3 0 3 6
PRL2517 Toplum, Kamusal Katılım ve Etik 3 0 3 6
PRL2525 Sosyal Bilimlerde Araştırma 3 0 3 6
Toplam 30
4. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
ADV2615 İkna 3 0 3 7
PRL2120 Halkla İlişkiler Yazarlığı II 2 2 3 7
PRL2224 Halkla İlişkiler Teorileri 3 0 3 5
PRL2422 Müşteri Yönetimi 3 0 3 6
PRL2426 Temel Grafik Tasarım 3 0 3 5
Toplam 30
5. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
PRL3531 Halkla İlişkiler Yönetimi ve Stratejisi 3 0 3 5
Non-Departmental Elective 3 5
Departmental Elective 3 5
GE-Elective 3 5
Departmental Elective 3 5
GE-Elective 3 5
Toplam 30
6. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
PRL3554 Halkla İlişkilerde Örnek Olaylar 3 0 3 5
Non-Departmental Elective 3 5
Departmental Elective 3 5
GE-Elective 3 5
GE-Elective 3 5
Non-Departmental Elective 3 5
Toplam 30
7. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
PRL4211 Halkla İlişkilerde İleri Çalışmalar I 3 0 3 6
PRL4511 Halkla İlişkiler Kampanyaları I 3 2 4 9
PRL4990 Staj I 0 0 0 5
Departmental Elective 3 5
Departmental Elective 3 5
Toplam 30
8. Yarıyıl
Ders Kodu Ders Adı Ön Koşul Teorik Pratik Kredi AKTS
PRL4212 Halkla İlişkilerde İleri Çalışmalar II 3 0 3 7
PRL4512 Halkla İlişkiler Kampanyaları II 3 2 4 9
PRL4991 Staj II 0 0 0 5
Departmental Elective 3 5
GE-Elective 3 4
Toplam 30

Bölüm Başkanı (ya da Eşdeğeri)


HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM - İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Doç. Dr. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Bölüm Başkanı

İLETİŞİM FAKÜLTESİ
E-posta: ikaradem@bahcesehir.edu.tr
Telefon: +90