|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Hoca Ahmet Yesevî |
http://www.rumimevlevi.com/tr/yazarlar-cemiyeti/64-mahmut-erol-kilic/2463-sufi-siirinin-poetikasi |
2) |
Yunus Emre |
http://www.yunusemre.net/ |
3) |
Hacı Bayram-ı Veli / Eşrefoğlu Rumî |
http://www.hacibayramveli.org
http://www.edebiyatfakultesi.com/esrefoglu-rumi.htm
|
4) |
Kaygusuz Abdal / Pir Sultan Abdal |
http://www.edebiyatfakultesi.com/kaygusuz-abdal.htm
http://www.edebiyatfakultesi.com/?s=pir+sultan
|
5) |
Şemseddin-i Sivasî / Ruhsatî |
http://www.turkceciler.com/ruhsati.html |
6) |
Karacaoğlan / Bayburtlu Zihni |
http://www.turkceciler.com/sairler/karacaoglan.html
http://www.turkceciler.com/bayburtlu-zihni.html
|
7) |
Dadaloğlu / Erzurumlu Emrah |
http://www.turkceciler.com/sairler/dadaloglu.html
http://www.turkceciler.com/sairler/ErzurumluEmrah.html
|
8) |
Fuzuli / Baki |
http://www.turkceciler.com/fuzuli.html
http://www.turkceciler.com/baki.html
|
9) |
Hayali / Nef’i |
http://www.turkceciler.com/hayali-bey.html
http://www.turkceciler.com/nefi.html
|
10) |
Nabi / Nedim |
http://www.turkceciler.com/forum/turk-dili-ve-edebiyati-genel-icerik/651-caginin-insani-olarak-nabi.html
http://www.turkceciler.com/nedim.html
|
11) |
Ziya Paşa – Namık Kemal |
http://www.turkceciler.com/ziya_pasa.html
http://www.turkceciler.com/namik_kemal.html
|
12) |
Tevfik Fikret – Cenap Şahabettin |
http://www.turkceciler.com/tevfik_fikret.html
http://www.turkceciler.com/cenap_sehabettin.html
|
13) |
Ahmet Haşim- Ziya Gökalp |
http://www.turkceciler.com/ahmet_hasim.html
http://www.turkceciler.com/yazarlar/ziya_gokalp.html
|
14) |
Mehmet Akif – Yahya Kemal |
http://www.turkceciler.com/mehmet_akif_ersoy.html
http://www.turkceciler.com/yahya_kemal_beyatli.html
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak. |
|
2) |
Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek. |
|
3) |
Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek. |
|
4) |
Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
|
5) |
İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek. |
|
6) |
Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek. |
|
7) |
İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek. |
|
8) |
İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek. |
|
9) |
Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek. |
|
10) |
Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek. |
|
11) |
Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek. |
|
12) |
Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek. |
|
13) |
Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek. |
|
14) |
Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak. |
|