|
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sağlık İletişimi Nedir, Ne değildir? Çağlar Gözüaçık
Sağlık İletişiminde Regülasyonlar
Esra Varol - Tazefikir Marka ilişkileri Süpervizörü |
|
2) |
Ajans ile Çalışma Prensipleri ve Brief Yazma
Çağrı Pişkinoğlu - Tazefikir Marka ilişkileri Direktörü
Şebnem Taşçı - Tazefikir Marka ilişkileri Süpervizörü
Melek Günay / Toros Şahin - Gilead Sciences |
|
3) |
Reçeteli İlaçlar ve İletişim – Ayşenur Kökenli / Novartis Pazarlama Müdürü
İbrahim Akbulut – Tazefikir Medikal Direktörü |
|
4) |
OTC Ürünler ve İletişim
Özlem Kaymaz - GSK Tüketici Sağlığı Genel Müdürü |
|
5) |
Hastane İletişimi
Seda Acar - Amerikan Hastanesi Pazarlama Müdürü |
|
6) |
Proje briefi
|
|
7) |
Dermakozmetik Ürünlerin İletişimi
Ceren Hepyalnız - LRP Pazarlama Müdürü / Loreal
Simla Pala – Tazefikir Marka İlişkileri Direktörü |
|
8) |
Sağlık İletişimi ve Sosyal Medya Kullanımı
Kübra Güldü – Teknofikir Sosyal Medya Direktörü
Özlem Hoşcan – Deva İlaç Kurumsal İletişim Müdürü
ya da Kristin Aras Abdi İbrahim Umkaimun Senior Ürün Müdürü |
|
9) |
Farkındalık Kampanyaları İletişimi
Kerem Önuçak - Tazefikir Yaratıcı Ajans Başkan Yardımcısı |
|
10) |
Bir İnfluencer Olarak Sağlık Uzmanları
Özlem Dural Başova - Healthnet Marka İlişkileri Direktörü
Meryem Koç – Healthnet İçerik ve İnfluencer İlişkileri Yöneticisi
Konuk: Uzm. Dr. Ayça Kaya - Prof. Dr. Murat Aksoy – Prof. Dr. Aytuğ Altundağ |
|
11) |
Hekimlere Yönelik İletişim Platformları
Uzm. Dr. Bekir Çakmak - Doctor Follow CEO |
|
12) |
OTC Ürün İletişimi ve Sosyal Sorumluluk Projeleri
Pınar Saltat - Bayer Pazarlama Direktörü |
|
13) |
Tazefikir Ajans Ziyareti
Türkiye’den ve Dünya’dan Ödüllü Kampanyalar
Tolga Tuncer – Tazefikir Senior Reklam Yazarı
Sinem Yiğit – Tazefikir Marka ilişkileri Süpervizörü |
|
14) |
Öğrencilerin Proje Sunumları Loreal Ekibi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak. |
|
2) |
Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek. |
|
3) |
Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek. |
|
4) |
Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
|
5) |
İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek. |
|
6) |
Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek. |
|
7) |
İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek. |
|
8) |
İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek. |
|
9) |
Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek. |
|
10) |
Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek. |
|
11) |
Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek. |
|
12) |
Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek. |
|
13) |
Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek. |
|
14) |
Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak. |
|