Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
T.C Anayasası Sağlık konuları ile ilgili bölümleri. |
Yok |
2) |
Tababet ve Şuabatı Sanatları Tarzı İcrasına dair Kanun |
Yok |
3) |
Sağlık Hizmetleri Temel Kanunu |
Yok |
4) |
Organ ve Doku Nakli Kanunu, Kan ve Kan ürünleri Kanunu
|
Yok |
5) |
Radyoloji, Radyum ve Elektrikle Tedavi Müesseseleri Kanunu ve bağlı Tüzük |
Yok |
6) |
Sağlık Bakanlığı Döner Sermayeler Kanunu ve bağlı Yönetmelik. |
Yok |
7) |
Hemşirelik Kanunu |
Yok |
8) |
Tabipler Birliği Kanunu ve Deontoloji Nizamnamesi |
Yok |
9) |
Türk Dişhekimleri Birliği Kanunu, Türk Eczacılar Birliği Kanunu
|
Yok |
10) |
Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Kanunu |
Yok |
11) |
TCK’da Sağlık Personelini ilgilendiren maddeler ve 657 sayılı DMK 124-136 maddeleri |
Yok |
12) |
Adli, İdari ,Mali ve disiplin soruşturmaları |
Yok |
13) |
Hasta Hakları Yönetmeliği |
Yok |
14) |
Sağlık Personelinin Tazminat ve Çalışma esaslarına dair Kanun |
Yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|