Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Week-days, Seasons and months. p.7-13. |
|
2) |
Past. Rules and exercices. To be in Past. P.15-33. |
|
3) |
Past of verbs reflexives. Unite 10. Numbers . Verbs in Past. P.15-35 |
|
4) |
To go - to come in Present .Where? Direction. Adverbs of time. Conversation.p.51-69 |
|
5) |
Past of verbs to go-to come. Different directions.Kind of transportation.p.71-73 |
|
6) |
What time is it now? Time and o'clock. How much time? Conversation.p.37,39,41. |
|
7) |
Because and THAT’S WHY(cause and effect ). P.123-127 . Quız 1 30.10.2019 |
|
8) |
Future. To be in Future. When? Adverbs . Revision Unite 10. Exercices. p.97,101,103-107 |
|
9) |
Midterm exam. 13.11.2019 |
|
10) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Past. Difference. Unite 11p.75-85 |
|
11) |
Expression of desires and intentions. To want and to can in different situations.p.87-90 |
|
12) |
I want to go to my friend/to school .To whom? Dativ –Accusativ cases. Action verbs in Future.p.93-95 |
|
13) |
Can/ can’t (possibility/ impossibility) p.117-119 QUIZ 2 11.12.2019. |
|
14) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Future. Difference.p.98-99. REVIEW FOR FINAL EXAM. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sahne sanatları (oyunculuk, dans, müzik vs.) alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanarak alanına özgü kuramsal, tarihsel, estetik bilgiye sahip olurlar. |
5 |
2) |
Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahip olurlar ve kendi alanlarında, kuram ve uygulama bütünlüğü sağlarlar. |
5 |
3) |
Sahne sanatları konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
3 |
4) |
Sahne sanatları konusunda soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
3 |
5) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
1 |
6) |
Yerelden evrensele çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. |
3 |
7) |
Sahne sanatları alanının ilişkili olduğu disiplinler konusunda bilgi sahibi olurlar ve alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirebilirler. |
5 |
8) |
Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibi olarak çok boyutlu algılayabilme tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirirler. |
2 |
9) |
Alanı ile ilgili özgün yapıtları toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirebilirler ve kendi çalışmalarını eleştirel yöntemler kullanarak sorgulayabilirler. |
3 |
10) |
Kendi alanları ile ilgili İngiliz dilindeki kaynakları izler ve kendi alanlarında yabancı meslektaşlarıyla iletişim kurabilirler. |
1 |
11) |
Sahne sanatları alanı konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkına vararak soyut ve somut kavramları yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilirler. |
3 |
12) |
İnterdisipliner sanat anlayışı çerçevesinde özgün yapıtlar ortaya koyabilirler. |
2 |
13) |
Sahne Sanatları programı ve içinde bulunan birimler çerçevesinde, alanında evrensel platformda yer alabilecek donanıma sahip bireyler haline gelirler. |
5 |
14) |
Sahne Sanatları Programı bünyesinde, çalışılan alana göre; oyunculuk ve müzikal tiyatro alanında yetkin teknik bilgiye sahip olurlar. |
3 |
15) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|