REKLAMCILIK VE MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ (TÜRKÇE, TEZSİZ)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders & Program Kazanımları Matrisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Etkisi Yok ED (En Düşük) D (Düşük) O (Orta) Y (Yüksek) EY (En Yüksek)
           
Etkisi Yok En Düşük Düşük Orta Yüksek En Yüksek
           
Program Kazanımları 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Toplam %
Dersler
ISL5301 Araştırma Yöntemleri ve Etik 3 3 2 5 1 2 2 2 2 2 2 26 47.27
ISL5301 Araştırma Yöntemleri ve Etik O O D EY ED D D D D D D
ISL5301 Araştırma Yöntemleri ve Etik
PIH5117 Kitle İletişim Kuramları ve İkna Psikolojisi 1 1 1 1 2 3 4 4 4 4 25 45.45
PIH5117 Kitle İletişim Kuramları ve İkna Psikolojisi ED ED ED ED D O Y Y Y Y
PIH5117 Kitle İletişim Kuramları ve İkna Psikolojisi
REK5214 Stratejik Reklam ve Marka İletişimi Yönetimi 4 3 4 4 5 4 4 4 4 4 40 72.73
REK5214 Stratejik Reklam ve Marka İletişimi Yönetimi Y O Y Y EY Y Y Y Y Y
REK5214 Stratejik Reklam ve Marka İletişimi Yönetimi
REK5999 Proje 0 0.00
REK5999 Proje
REK5999 Proje