Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kursa giriş: Kılavuzlar, Müfredat ve Materyaller |
Genel İnceleme
*General Review |
2) |
*Etiket için Etiket
*Günlük rutin
*Zamanı söylemek |
*Genel İnceleme
*Saat kaç? |
3) |
Etiket için Etiket
*Aile
*Randevu alın |
*W Question : Wann
*Preposition :um /am /von..bis
|
4) |
Etiket için Etiket |
İyelik zamirleri |
5) |
Etiket için Etiket |
*Modalverbs :können-müssen-wollen
QUIZ 1
|
6) |
Zeit mit Freunden |
*Datumsangaben : Edat
"benim" |
7) |
Zeit mit
Arkadaş |
*Ayrılabilir fiiller
(Trennbare Verben) |
8) |
Zeit mit
Arkadaş |
*Preposition “für”
*Possessivepronouns
with accusative case
|
9) |
Zeit mit
Freunden
|
*Präteritum “sein”, “haben” |
10) |
İletişim |
Datif Vaka |
11) |
Kontakte
|
*Datif Davası
Edatlarla
SINAV 2 |
12) |
İletişim |
*İyelik zamirleri
Suçlayıcı dava |
13) |
Revision |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |