Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İlk temas. Fransızca, Fransızlar, Fransa |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
2) |
L1 Kendini tanıtmak |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
3) |
L1 Kendini tanıtmak |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
4) |
L2 Kendi hakkında bilgiler verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
5) |
L3 Başkaları hakkında bilgiler verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
6) |
L3 Başkaları hakkında bilgiler verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
7) |
L4 Birisi hakkında sorular sorabilmek. Bilan ünite |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
8) |
L5 Geldiği, gittiği ve bulunduğu yer hakkında bilgi verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
9) |
L5 Geldiği, gittiği ve bulunduğu yer hakkında bilgi verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
10) |
L6 Haftalık ders programı hakkında konuşabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
11) |
L7 Kullandığı ulaşım araçlarını belirterek yolculuğu hakkında konuşabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
12) |
Genel tekrar |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
13) |
L8 Yol tarifi yapabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
14) |
L8 Yol tarifi yapabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma |
2 |
2) |
- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
4 |
3) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
-Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme.
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
5 |
4) |
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme,
- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
-Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
3 |
5) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
4 |
6) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
3 |