REKLAMCILIK VE MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ (TÜRKÇE, TEZSİZ) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
REK5999 | Proje | Güz | 0 | 0 | 0 | 14 |
Öğretim Dili: | Türkçe |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Prof. Dr. ALİ ATIF BİR |
Dersi Veren(ler): |
Prof. Dr. ALİ ATIF BİR Prof. Dr. YEŞİM ULUSU |
Opsiyonel Program Bileşenleri: | Yok |
Dersin Amacı: | Öğrencinin özgün araştırma yapabilme yeteneğini kazanmış olduğunu görebilmektir. Böylelikle, proje araştırmasında öğrenci kendi edindiği bilgileri kullanarak hem kendini geliştirmekte, hem de bilimsel bilginin gelişimine katkıda bulunmuş olmaktadır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Konu seçimi. Konunun sınırlandırılması. Hipotez kurma. Araştırma yönteminin belirlenmesi. Planlama. |
Konu seçimi. Konunun sınırlandırılması. Hipotez kurma. Araştırma yönteminin belirlenmesi. Planlama. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Araştırma. | |
2) | Araştırma. | |
3) | Güncel veri taraması | |
4) | Bilgi toplama. | |
5) | Proje yazım kuralları. | |
6) | Projenin yazımı. | |
7) | Projenin düzenlenmesi. | |
8) | Projenin etik sayfası. | |
9) | Projenin kısımları. | |
10) | Danışman görüşmesi. | |
11) | Danışman görüşmesi. | |
12) | Danışman görüşmesi. | |
13) | Projenin çoğaltılması. | |
14) | Danışman görüşmesi. |
Ders Notları / Kitaplar: | web siteleri |
Diğer Kaynaklar: | web sites |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Sunum | 1 | % 50 |
Final | 1 | % 50 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 42 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 14 | 180 |
Final | 14 | 135 |
Toplam İş Yükü | 357 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |