| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Derse Giriş |
Yok |
| 2) |
Beowulf |
Okuma |
| 3) |
Beowulf |
Okuma |
| 4) |
Sir Gawain and The Green Knight |
Okuma |
| 5) |
Sir Gawain and the Green Knight |
Okuma |
| 6) |
The General Prologue from Canterbury Tales by Geoffrey Chaucer |
Okuma |
| 7) |
Loving in Truth by Sir Philip Sydney |
Okuma |
| 8) |
Genel Tekrar |
Okuma |
| 9) |
Sonnets 18 and 130 by William Shakespeare |
Okuma |
| 10) |
They Flee From Me by Thomas Wyatt |
Okuma |
| 11) |
The Good Morrow by John Donne |
Okuma |
| 12) |
To His Coy Mistress by Andrew Marvell |
Okuma |
| 13) |
From Paradise Lost by John Milton (Book I) |
Okuma |
| 14) |
From Paradise Lost by John Milton (Book I) |
Okuma |
| 15) |
Yarıyılsonu Sınavı |
Okuma |
| 16) |
Yarıyılsonu Sınavı |
Okuma |
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
| 2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
| 3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
| 4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
| 5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
| 6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
| 7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
3 |
| 8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
| 9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
| 10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
| 11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
| 12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
4 |