Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Introduction to game audio production
Class curriculum evaluation
Class regulations
|
|
2) |
Budget Essentials of Game Audio
The workflow of a recording studio recording audio setup: The recording and playback chains
How to setup a compact home studio
|
|
3) |
Recording (Logic X Pro DAW) Game audio codecs
Sound Editing
Sound Design (Effects and automation)
|
Project 1: Game ambiance design / Sound Design
|
4) |
Working with MIDI
Instrumentation / Loop
Palette practice & Analyze
|
Project 2: Game Music
|
5) |
Progress Evaluation
|
Projects 1&2 Progress evaluation
|
6) |
Sound Design / Foley
Synchronization
Editing
|
Project 3: Animation / Movie sound design |
7) |
Critics in the class
|
Project 3 progress evaluation
|
8) |
Sound FX/Voice over and Music creation for a Game Character
Tips and details
|
|
9) |
Professional sound designer contracts in the gaming industry
Game Audio History
|
|
10) |
Leitmotif in audiovisual design Game audio - Case study
|
|
11) |
Middleware Audio Software
|
Final Project Launch
|
12) |
Progress Evaluation
|
Final project progress Evaluation |
13) |
Progress Evaluation |
Final project progress Evaluation |
14) |
Progress Evaluation |
Final project progress Evaluation |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
4 |
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
5 |
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
4 |
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
5 |
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
2 |
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
2 |
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
3 |
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
5 |
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
2 |
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
4 |
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
4 |
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
2 |