Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Week-days, Seasons and months. p.7-13. |
|
2) |
Past. Rules and exercices. To be in Past. P.15-33. |
|
3) |
Past of verbs reflexives. Unite 10. Numbers . Verbs in Past. P.15-35 |
|
4) |
To go - to come in Present .Where? Direction. Adverbs of time. Conversation.p.51-69 |
|
5) |
Past of verbs to go-to come. Different directions.Kind of transportation.p.71-73 |
|
6) |
What time is it now? Time and o'clock. How much time? Conversation.p.37,39,41. |
|
7) |
Because and THAT’S WHY(cause and effect ). P.123-127 . Quız 1 30.10.2019 |
|
8) |
Future. To be in Future. When? Adverbs . Revision Unite 10. Exercices. p.97,101,103-107 |
|
9) |
Midterm exam. 13.11.2019 |
|
10) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Past. Difference. Unite 11p.75-85 |
|
11) |
Expression of desires and intentions. To want and to can in different situations.p.87-90 |
|
12) |
I want to go to my friend/to school .To whom? Dativ –Accusativ cases. Action verbs in Future.p.93-95 |
|
13) |
Can/ can’t (possibility/ impossibility) p.117-119 QUIZ 2 11.12.2019. |
|
14) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Future. Difference.p.98-99. REVIEW FOR FINAL EXAM. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|