Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Student Life in Istanbul |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
2) |
Istanbul today than yesterday |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
3) |
Legends Istanbul |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
4) |
From today's Istanbul Prohistorya settled History |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
5) |
Restaurants in Istanbul From Past to Present |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
6) |
Istanbul's Historical and Cultural Values
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
7) |
Read Art and Cultural Heritage Perspective Istanbul
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
8) |
Mid-Term |
|
9) |
Global City and Istanbul
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
10) |
In the 19th and 20th centuries Head of Economic and Social Life in Istanbul
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
11) |
On Poets and On Istanbul |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
12) |
Istanbul's urban transformation and History
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
13) |
Tale of Two Districts
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
14) |
Read Art and Cultural Heritage Perspective Istanbul
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
|
Program Outcomes |
Level of Contribution |
1) |
To prepare students to become communication professionals by focusing on strategic thinking, professional writing, ethical practices, and the innovative use of both traditional and new media |
2 |
2) |
To be able to explain and define problems related to the relationship between facts and phenomena in areas such as Advertising, Persuasive Communication, and Brand Management |
|
3) |
To critically discuss and interpret theories, concepts, methods, tools, and ideas in the field of advertising |
|
4) |
To be able to follow and interpret innovations in the field of advertising |
|
5) |
To demonstrate a scientific perspective in line with the topics they are curious about in the field. |
|
6) |
To address and solve the needs and problems of the field through the developed scientific perspective |
|
7) |
To recognize and understand all the dynamics within the field of advertising |
|
8) |
To analyze and develop solutions to problems encountered in the practical field of advertising |
|