Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Alfabe, telaffuz alıştırmaları, artikeller, tanışma. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
2) |
Sıfatlar, sıfat çekimleri, düzenli fiiller. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
3) |
Düzensiz fiiller, yönler, adres sorma, sayılar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
4) |
İfade şekilleri, fiil çekimleri, zarflar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
5) |
Alışveriş konuşmaları, Latinamerika ifadeleri, fiillere devam. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
6) |
Introduction to imperative forms, possessive forms. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
7) |
“Ir+a” future, more adverbs. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
8) |
Kibar form, plan yapma. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
9) |
Telefon diyalogları, gereklilik ve zorunluluk kipleri. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
10) |
“Gustar”(hoşa gitme) ve benzer fiil yapıları. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
11) |
Kiplere devam |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
12) |
“que, quien, donde, etc” ile karmaşık cümle yapıları. |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
13) |
tekrar |
Español sin fronteras, konu 7
Pasaporte, konu 7
|
14) |
tekrar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |