Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Staff development and training - Okuma: İşe alma broşürü |
Kelime öğrenme (Mesleki eğitim) |
2) |
Job descriptions and job satisfaction - Yazma: Kısa iş tanımları |
Kelime öğrenme (Ünvanlar ve ünvanlar için kullanılan kısaltmalar) |
3) |
Letters of enquiry and applications - Yazma: İş başvuru epostası |
Kelime öğrenme, iş başvurusu için eposta yazma |
4) |
Telephone skills - Dinleme: Telefon dili |
Kelime öğrenme; telefonda konuşma canlandırması için hazırlık |
5) |
New product development - Konuşma: Yeni bir ürünün tanıtımı |
Kelime öğrenme (Pazarlama terimleri); Tanıtılacak yeni ürünün belirlenip konuşmanın hazırlanması |
6) |
Establishing relationships and negotiating - Okuma: Bir ürün hakkında soru sorma ve bilgi isteme |
Kelime öğrenme (Koşullar ve şartlar) |
7) |
Genel tekrar |
|
8) |
Financing the start-up - Konuşma: (Canlandırma) İş kurma için tavsiye alma |
Kelime öğrenme; canlandırma için hazırlık |
9) |
Presenting your business idea - Okuma: Sunumları en etkili biçimde kullanma |
Kelime öğrenimi(Sunum ekipmanları); yapılacak sunumun ilk taslağı |
10) |
Reports - Konuşma: Tabloları okuma ve yorumlama |
Kelime öğrenimi (Değişiklikleri ifade eden terimler) |
11) |
Business meetings - Dinleme: Bir iş toplantısı |
Kelime öğrenme (Toplantı türleri, düşünce belirtme) |
12) |
Using the Internet - Okuma: Websitesi tasarımı |
Kelime öğrenimi (Bilgisayar ve internet) |
13) |
Öğrencilerin sunumları |
Sunumun son hali için hazırlık |
14) |
A staff survey - Yazma: Ofisin modernleştirilmesi hakkında yapılan bir anketin sonuçlarını değerlendirme |
Kelime öğrenme (Sayıların ve yüzdelerin ifadesi) |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma |
2 |
2) |
- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
4 |
3) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
-Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme.
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
5 |
4) |
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme,
- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
-Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
3 |
5) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
3 |
6) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
3 |