Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders tanıtımı, Müfredat tanımı, E-ticarete giriş.
|
|
2) |
E-ticarete giriş, e-ticaretin tanımı, kapsamı ve temel istatistikleri, E-ticaret ve Geleneksel Ticaret, E-Ticaretin Tarihçesi, EDI'nin Önemi, özellikleri ve faydaları, E-Ticaretin Etkileri, Zorlukları ve Sınırlamaları, Tedarik Zinciri Yönetimi ve E-Ticaret, E-Ticaret Altyapısı.
|
|
3) |
E-ticarette temel kavramlar ve iş modelleri: İşletmeden İşletmeye, İşletmeden Müşteriye, Müşteriden Müşteriye, İşletmeden Hükümete, İşletmeden Çalışana, E-ticaret stratejisi, Başarılı e-ticareti etkileyen faktörler.
|
Grupların oluşturulması ve eğitmene bildirilmesi için son gün.
|
4) |
Pazarlama stratejileri ve E-Ticaret: Web sitesi - Web sitesi bileşenleri, E-Ticaret için web sitesi konsepti ve tasarımı,
Kurumsal Web Sitesi - Portal - Arama Motoru - İnternet Reklamcılığı, İnternet'in rekabetçi bir reklam ortamı olarak ortaya çıkışı, İnternet reklamcılık modelleri, Mobil Ticaret. |
|
5) |
E-Ticaret Güvenliği ve Ödeme Sistemleri Ön ödemeli ve Sonra ödemeli ödeme sistemleri, e-nakit, e-çek, Akıllı Kart, Kredi Kartı
|
|
6) |
Dijital pazarlama, Dijital dönüşüm çerçevesi: Dijital dönüşüm piramidi: İş modeli/iş stratejisi Kurumsal uygulama/iş modeli, operasyonlar, kolaylaştırıcı teknolojiler, Yapay zeka, Endüstri 5.0
|
|
7) |
Quiz |
1. ve 6. haftalar arasında işlenen konular çalışılmalıdır.
|
8) |
İnternet pazarlaması, İnternet pazarlamasının amacı. İnternet pazarlama iletişiminin amaçları. İnternet pazarlaması, İnternet pazarlamasının amacı. İnternet pazarlama iletişiminin amaçları |
|
9) |
E-Ticarette Dijital Pazarlama Kanalları, Mobil Pazarlama
|
|
10) |
Sosyal Medyanın E-Ticaret Üzerindeki Etkisi, Etkileyici Pazarlama
|
|
11) |
Tüketici Davranışı Pazar Araştırması ve Reklamcılık
|
|
12) |
E-Ticarette İzinli Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
|
|
13) |
Sunum |
|
14) |
Sunum |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dil ve Konuşma Terapisi alanındaki teorik ve metodolojik yaklaşımları, kanıt-temelli ilkeleri ve bilimsel literatürü uygulamalarında sistematik olarak kullanmak. |
2 |
2) |
Birey, aile ve toplumun sağlığının korunması, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
2 |
3) |
Dil ve Konuşma Terapisi alanındaki uygulama ve araştırmalarda bilişim ve sağlık teknolojilerini kullanmak. |
1 |
4) |
Farklı ortamlarda, danışanları ve iş arkadaşlarıyla etkili profesyonel ilişkilerin başlatılması için etkin bir şekilde iletişim kurmak. |
1 |
5) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
6) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
2 |
7) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
3 |
8) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
9) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
3 |
10) |
Diğer terapistlerin yetiştirilmesi, sağlık profesyonellerinin ve bireylerin eğitilmeleri için sorumluluk almak ve tüm süreçlere aktif bir şekilde katılmak. |
3 |
11) |
Terapi uygulamalarını, içinde bulunduğu toplumun kültürel farklılıklarını ve bu toplum içindeki farklı grupların farklı sağlık ihtiyaçlarını da dikkate alarak gerçekleştirmek. |
3 |