| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Sağlık Kuruluşlarında Tasarım Standart ve Yönetmelikleri (AIA),
|
|
| 2) |
Hastane Akreditasyonu ve JCI Standartları; QHA Trent Akreditasyon Standartları
|
|
| 3) |
Yoğun Bakım, Ameliyathane ve Röntgen Bölümü Tasarım Gereksinimleri
|
|
| 4) |
Medikal Gaz Merkezi Dağıtım Sistemi ve Testleri , Medikal-cerrahi vakum sistemleri, Vakum Pompa Sisteminin Tasarımı, Atık Anestezik Gazların Tahliyesi,
|
|
| 5) |
Temiz Oda Sistemleri ve Sınıflandırılması, Hastane Temiz Alanları, ISO 14644
|
|
| 6) |
Oda içi Partikül Sayımı ve Enfeksiyon, Canlı Mikroorganizmaların Aktif/Pasif Örneklenmesi, İzolasyon Odası Tasarım Gereksinimleri
|
|
| 7) |
Ara Sınav
|
|
| 8) |
Elektrik Tesisatı, Topraklama Sistemi, İzole Besleme ve Hat İzolasyon Monitörü, İletken Döşeme
|
|
| 9) |
Sterilizasyon teknikleri (Buhar, EtO, Formaldehit)
|
|
| 10) |
Sterilizasyon teknikleri (Ozon, Plazma, Gamma), Plazma and EtO Sterilizasyon Yöntemlerinin Karşılaştırılması
|
|
| 11) |
Sterilizasyon Bölümü Tasarımında Kılavuzlar, Sterilizasyonda Validasyon.
|
|
| 12) |
Sterilite ve Raf Ömrü, Bowie-Dick testi, Kimyasal Endikatörler, Biyolojik Endikatörler
|
|
| 13) |
Atık Yönetimi, Zehirli Malzemelerin Yönetimi, (OSHA), Ekranlama ve Radyasyondan Korunma, PET Ekranlama Gereksinimleri
|
|
| 14) |
Ara Sınav II |
|
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
| 2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
| 3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
| 4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
| 5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
| 6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
| 7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
| 8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
| 9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
| 10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
| 11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
| 12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|