Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurum ve markaların iletişim hizmetlerini aldıkları yapılar ve modelleri. İletişim uzmanının içinde olduğu beklenti zincirini tanıması |
|
2) |
Kurum içi iletişim birimlerinin yapıları
• Ekip yapıları, yönetim şeması içerisindeki yerleri.
• Görev ve sorumlulukları, beklenti yarattıkları noktaların yönetimi |
|
3) |
Ajans yapıları
• Yapısal birimler, hizmet ve çalışma modelleri
• Hizmet verdikleri kurumların beklentileri ve yönetimi
|
|
4) |
Ajans Yapıları
• Müşterinin hedefini doğru belirlemek ve beklentisini yönetmek
|
|
5) |
Medya İlişkileri
• Marka ve medya arasındaki beklentinin yönetimi.
• Medyanın operasyonel iş yapış modeli, haber anlayışı vb.
|
|
6) |
Media relations management
• Meeting the ideal expectation in media in line with the client's goals. • Managing the expectation of brand/company from the media |
|
7) |
"3th parth" yönetimi
• 3th parth kimdir, ne işe yarar ne zaman vardır veya yoktur!
• Etkinliğin mükemmelliği mi beklentilerin karşılandığı anlar yaratmak mi? |
|
8) |
Final Projesi konusunun dağıtılması |
|
9) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
10) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
11) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
12) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
13) |
İdeal beklenti zincirinin yönetilmesi |
|
14) |
Grup Sunumları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çeşitli hukuk disiplinlerine ilişkin kavram ve kurumları ve bu kavram ve kurumlar arasındaki ilişkileri sıralar. |
|
2) |
Hukuk metodolojisi ile yorum yöntemlerinin bilgisine sahip olur. |
|
3) |
Modern hukuk kazanımlarını tarihsel bilgi birikimi ile yorumlar. |
|
4) |
Hukuk kurallarına temel teşkil eden felsefi düşünce akımları hakkında bilgi sahibidir. |
|
5) |
Yasal düzenlemelerden, yargı organlarının kararlarından ve bunlarla ilgili bilimsel değerlendirmelerden haberdardır. |
|
6) |
Hukuki uyuşmazlıkları mevzuat metinleri, yargı organlarının kararları ve doktrindeki görüşleri değerlendirerek çözüme kavuşturur. |
|
7) |
En az bir yabancı dili bilim dili olarak kullanır. |
|
8) |
Devletin siyasi ve hukuki temeli hakkında bilgi sahibidir. |
|
9) |
Bireylerin ve toplumların haklarının tarihsel gelişimi ve bu süreçte kabul edilen temel metinler hakkında bilgi sahibidir. |
|
10) |
Ulusal ve uluslararası alanda meydana gelebilecek toplumsal düzeni zedeleyici meseleler hakkında çözüm bulma becerisine sahiptir. |
|
11) |
Kişiler arasında meydana gelebilecek olası hukuki uyuşmazlıkları ortaya çıkmadan engelleme becerisine sahiptir. |
|
12) |
Uluslararası ve karşılaştırmalı hukuk sistemleri alanında bilgi sahibidir. |
|
13) |
Ulusal ve uluslararası ticari ilişkilerin kurulması ve sağlıklı bir biçimde yürütülmesi hususunda bilgi sahibidir. |
|
14) |
Türkçeyi sözlü ve yazılı olarak etkin bir şekilde kullanır. |
|
15) |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahiptir. |
|
16) |
Avrupa Birliği müktesebatı ve kurumları hakkında bilgi sahibidir. |
|
17) |
Ekonomik ve finansal mekanizmalara ilişkin hukuki düzenlemelere ve uygulamalara hâkimdir. |
|
18) |
Ulusal ve uluslararası yargı organlarının işleyişi hakkında bilgi sahibidir. |
|