Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜ TANILAMA VE SINIFLANDIRMA
|
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
2) |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜ TANILAMA VE SINIFLANDIRMA |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
3) |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜN NEDENLERİ |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
4) |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜN NEDENLERİ |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
5) |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜ ÖNLEME VE ERKEN TANI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMLERİ
|
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
6) |
BEDENSEL ENGELLİLERİ TANILAMA VE SINIFLANDIRMA
BEDENSEL ENGELLİLİK NEDENLERİ
|
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
7) |
BEDENSEL ENGELİ ÖNLEME VE ERKEN TANI
BEDENSEL ENGELLİLERİN EĞİTİMLERİ
|
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
8) |
Ara sınav |
|
9) |
YAYGIN GELİŞİM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUKLARI TANILAMA VE SINIFLANDIRMA
YAYGIN GELİŞİM BOZUKLUĞU NEDENLERİ
|
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
10) |
YAYGIN GELİŞİM BOZUKLUĞUNU ÖNLEME VE ERKEN TANI |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
11) |
YAYGIN GELİŞİM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMLERİ |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
12) |
ZİHİNSEL ENGELLİLERİ TANILAMA VE SINIFLANDIRMA
ZİHİNSEL ENGELLİLİK NEDENLERİ
|
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
13) |
ZİHİNSEL ENGELİ ÖNLEME VE ERKEN TANI |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
14) |
ZİHİNSEL ENGELLİLERİN EĞİTİMLERİ |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirebilmek |
5 |
2) |
Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen göstermek. |
3 |
3) |
Çocuk gelişimini ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun etkinlik hazırlamak. |
3 |
4) |
Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanımak;Çocukla etkili iletişim kurmak |
3 |
5) |
Drama, oyun ve müzik etkinliklerini planlamak ve uygulamak. |
1 |
6) |
Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip etmek |
1 |
7) |
Özel gereksinimli çocuklara yönelik etkinlikler planlamak ve uygulamak. |
5 |
8) |
Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini uygulamak |
1 |
9) |
Günlük eğitim planı akışı içerisindeki etkinliklerini planlamak ve uygulamak |
2 |
10) |
Çalışma ortamındaki araç-gereç,materyal, dokümanları kullanmak, hazırlamak ve bakımını yapmak. |
1 |
11) |
Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak |
1 |
12) |
Çocuk sağlığı ve hastalıkları konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak |
3 |