ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE, TEZLİ) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
EEE5888-1 | Yüksek Lisans Tezi | Güz | 0 | 0 | 0 | 20 |
Öğretim Dili: | İngilizce |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi CAVİT FATİH KÜÇÜKTEZCAN |
Opsiyonel Program Bileşenleri: | Yok |
Dersin Amacı: | Bu ders kapsamında hazırlanacak olan yüksek lisans tez çalışmasına ait literatür araştırması proje analizi ve tasarımı yapılması planlanmaktadır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; 1. Bilimsel çalışma için problem tanımı yapar 2. Bilimsel çalışmaya hazırlık için literatür taraması yapar 3. Literatürdeki çalışmaları analiz ederek araştırma olanaklarını belirler 4. Yapılacak olan bilimsel çalışmanın temelini oluşturacak gereksinimleri belirler 5. Belirlenen araştırma konusu için kullanılacak olan metodolojileri analiz eder 6. Kullanılacak olan metodolojiler doğrultusunda problem çözümünü tasarlar |
Bu dersin içeriğinde problem tanımı, belirlenen problem hakkında literatürün taranması, elde edilen çalışmaların değerlendirilmesi, tanımlanan problem için gereksinimlerin analizi ve tanımlanan problem için problem çözümünün tasarlanması bulunmaktadır. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | ||
2) | ||
3) | ||
4) | ||
5) | ||
6) | ||
7) | ||
8) | ||
9) | ||
10) | ||
11) | ||
12) | ||
13) | ||
14) |
Ders Notları / Kitaplar: | NA |
Diğer Kaynaklar: | NA |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Sunum | 4 | % 50 |
Projeler | 1 | % 50 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 15 | 15 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 15 | 330 |
Sunum / Seminer | 15 | 30 |
Proje | 15 | 375 |
Toplam İş Yükü | 750 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |