Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Müzik ve video arasındaki ilişkinin temelleri. |
|
2) |
Filmde müzik:
Film müziğinin tarihsel gelişimi
Film müzikleri ve müzikaller
|
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
Filmde müzik I
Müziğin günümüzde kullanımı
|
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
İlk ödevin incelemesi ve değerlendirilmesi |
Ödev 1 |
5) |
Music in Documentary Movies I |
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Müzik ve televizyon
TV dizilerinde müzik
Yarışmalarda müzik
Dramalarda müzik
|
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Müzik ve Televizyon
TV dizilerinde müzik
Haber programlarında müzik
|
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
Müzikaller |
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Belgesel Filmlerde Müzik II |
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
İkinci ödevin incelemesi ve değerlendirilmesi |
Ödev 2 |
11) |
Müzik videolarında müzik ve canlı performans videoları
Final projeleri için konular
|
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Konuk Konuşmacı |
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Music in Commercial/Blockbuster Films |
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Final ödevlerinin incelenmesi
|
Final Ödevi |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İç mimarlık alanında ulusal ve uluslararası bağlamlarda farklı mekan kurguları, farklı kullanıcı grupları ve ihtiyaçlarına cevap verebilen tasarım, planlama ve uygulama etkinliklerinde bulunabilecek, |
|
2) |
Gerçek fiziksel, sosyal ve ekonomik kısıtlar ve kullanıcı ihtiyaçları çerçevesinde toplanan veriyi analiz edebilecek, farklı bilgi ve düşüncelerle sentezleyebilecek ve bunları yaratıcı mekânsal çözümler üretmek üzere kullanabilecek, |
|
3) |
Soyut ve somut kavramları kullanarak, yaratıcı, yenilikçi, estetik ve özgün mekânsal çözümler üretebilecek,
|
|
4) |
İç mimarlık alanının gerektirdiği çizim ve sunum teknolojilerinden en az bir tanesi yetkin olarak kullanabilecek, |
|
5) |
İç mimarlık alanında yürüttüğü tasarım, uygulama ve araştırma calışmalarını raporlama, sunma ve bunları uzman yada uzman olmayan kişilere görsel, yazılı yada sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru biçimde aktarma yetkinliğini kazanabilecek, |
|
6) |
İç mimarlık alanında insan-çevre ilişkisini, kullanıcının sağlık ve güvenliğini ve evrensel tasarım ilkelerini benimseyip ön planda tutacak, |
|
7) |
Toplumun sosyal ve kültürel haklarına, kültürel mirasa ve doğaya saygılı bir tasarım anlayışına ve bu konularda bilinçli karar verebilme yetisine sahip olabilecek, |
|
8) |
İç mimarlık, tasarım ve sanat alanlarında ulusal ve uluslar arası değerlerin farkında, gelişmeleri takip eden ve bu alanlardaki etik ve estetik konularda bilgi sahibi olacak, |
|
9) |
İç mimarlık alanındaki yasal düzenlemelere, standartlara ve ilkelere hâkim; ve mesleki etik, görev ve sorumluluklarının farkında olabilecek, |
|