ELT5003 İngilizce Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
5 |
1 |
2 |
|
5 |
2 |
1 |
35 |
53.85 |
ELT5003 İngilizce Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar |
Y |
Y |
Y |
D |
O |
D |
EY |
ED |
D |
|
EY |
D |
ED |
|
|
ELT5003 İngilizce Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELT5010 Dilbilim: Dilin Doğası |
4 |
4 |
1 |
2 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
|
3 |
2 |
1 |
28 |
43.08 |
ELT5010 Dilbilim: Dilin Doğası |
Y |
Y |
ED |
D |
D |
D |
Y |
ED |
D |
|
O |
D |
ED |
|
|
ELT5010 Dilbilim: Dilin Doğası |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELT5015 İngiliz Dili Eğitiminde Çift Dillilik Çalışmaları |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
|
3 |
2 |
1 |
29 |
44.62 |
ELT5015 İngiliz Dili Eğitiminde Çift Dillilik Çalışmaları |
Y |
Y |
D |
D |
D |
D |
Y |
ED |
D |
|
O |
D |
ED |
|
|
ELT5015 İngiliz Dili Eğitiminde Çift Dillilik Çalışmaları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELT5018 Öğretmenler İçin Kişisel Gelişim ve İletişim |
|
|
5 |
|
3 |
|
|
2 |
|
2 |
5 |
1 |
5 |
23 |
35.38 |
ELT5018 Öğretmenler İçin Kişisel Gelişim ve İletişim |
|
|
EY |
|
O |
|
|
D |
|
D |
EY |
ED |
EY |
|
|
ELT5018 Öğretmenler İçin Kişisel Gelişim ve İletişim |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELT5002 ELT'de Ders ve Materyal Değerlendirme ve Geliştirme |
2 |
|
3 |
5 |
3 |
2 |
4 |
3 |
5 |
|
3 |
4 |
2 |
36 |
55.38 |
ELT5002 ELT'de Ders ve Materyal Değerlendirme ve Geliştirme |
D |
|
O |
EY |
O |
D |
Y |
O |
EY |
|
O |
Y |
D |
|
|
ELT5002 ELT'de Ders ve Materyal Değerlendirme ve Geliştirme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELT5007 Dil Eğitiminde Program Tasarlama ve Değerlendirme |
2 |
|
3 |
5 |
3 |
2 |
4 |
3 |
5 |
|
3 |
5 |
2 |
37 |
56.92 |
ELT5007 Dil Eğitiminde Program Tasarlama ve Değerlendirme |
D |
|
O |
EY |
O |
D |
Y |
O |
EY |
|
O |
EY |
D |
|
|
ELT5007 Dil Eğitiminde Program Tasarlama ve Değerlendirme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELT5021 Hizmetiçi Öğretmen Eğitimi |
|
|
5 |
|
3 |
|
|
4 |
|
2 |
5 |
|
5 |
24 |
36.92 |
ELT5021 Hizmetiçi Öğretmen Eğitimi |
|
|
EY |
|
O |
|
|
Y |
|
D |
EY |
|
EY |
|
|
ELT5021 Hizmetiçi Öğretmen Eğitimi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|