Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve ders yükümlülüklerinin açıklanması. Öğrencilerin mevcut portfolyolarının gözden geçirilmesi.
|
|
2) |
Sanatçı web siteleri ve kitapları hakkında, portfolyo teknikleri hakkında araştırma. |
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
Beğenilen portfolyolar ve güçlü yanları üzerine tartışma. Planlama gereklilikleri: materyaller, bütçe ve harcamalar.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Bir portfolyo düzenlemeye başlama. Sanatçı özgeçmişi yazımı. Eser seçimi.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Portfolyo üzerinde çalışma. Varolan parçalar üzerinde çalışma. Yeni parçalar yaratma.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Portfolyo üzerinde çalışma. Bildiri yazma ve parçaları düzenleme.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Sunum (I)
|
Sunum için hazırlık |
8) |
Portfolyo üzerinde çalışma. Web sitesi tasarlama. Kişisel kartvizit tasarlama.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Web sitesi tasarımını tamamlama. Web bloğu tasarlama.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
E-portfolyoyu bitirme. 5 dakikalık sunum (II)
|
Sunum için hazırlık |
11) |
Ön yazı yazmak. Basılı portfolyo için seçenekleri araştırma.
|
Ödevler üzerine çalışma.
|
12) |
Basılı portfolyo tasarlama. Baskı seçenekleri ve harcama araştırması.
|
Ödevler üzerine çalışma.
|
13) |
Basılı portfolyo tasarımı-II
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Portfolyoyu son haline getirme. Sonuç simülasyonu ile sunum (III).
|
Final sunumu için hazırlık |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bilgisayar sistemlerinde olan zengin bilgileri kullanabilir ve basit biyolojik sorulara cevap bulma ve hastalıkların teşhis ve tadavileri gibi problemlere çözüm bulur. |
3 |
2) |
Biyoloji konuları ile ilgili problemleri saptama, sentez yaparak problemlerin çözümüne yönelik hipotez kurma ve çeşitli gözlemsel ve deneysel yöntemler kullanarak hipotezi çözme becerisi kazanır. |
4 |
3) |
Eleştirel, yaratıcı ve analitik düşünme yeteneği geliştirir. |
5 |
4) |
Etkili iletişim kurma ve hem İngilizce hem Türkçe sözlü,yazılı ve okuma becerisi kazanır. Mesleki alanda ingilizceye hakim olur. |
3 |
5) |
Genetik laboratuvarında kullanılan değişik teknikleri öğrenir ve bilgi ve beceri kazanır. |
4 |
6) |
Biyolojik bilgi ve verileri analiz etme ve derleme yetisi gösterme, bunları ve sonuçlarını, arkasında yatan delilleri, bilgi ve görüşleri yazılı ve sözlü olarak net bir şekilde sunabilme. |
4 |
7) |
Nicel ve nitel veri toplama yöntemleri kullanmada bilgi ve beceri kazanır. |
3 |
8) |
Araştırmaları etik, mesleki sorumluk bilincine sahip, insani değerlere ve insan haklarına saygılı bir şekilde yürütür. İnsan deneylerinde gizlilik ilkesine önem verir. |
5 |
9) |
Moleküler biyoloji ve genetik alanında kullanılan teorileri ve uygulamaları öğrenmek ve her ikisi arasında bağlantı kurma. |
4 |
10) |
Kendini geliştirme konusunda literatürü araştırıp kullanır ve bilim-teknoloji alanındaki en yeni gelişmeleri takip eder. |
5 |
11) |
Ulusal ve uluslararası sorunlarından haberdar olup, bu sorunlara bilimsel yaklaşımla çözüm araştırır. |
4 |