POV4114 Photography and Video SeminarBahçeşehir ÜniversitesiAkademik Programlar ULUSLARARASI FİNANSÖğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal YeterliliklerBologna Komisyonu
ULUSLARARASI FİNANS
Lisans TYYÇ: 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey EQF-LLL: 6. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
POV4114 Fotoğraf ve Video Semineri Bahar
Güz
2 2 3 5
Bu katalog bilgi amaçlıdır, dersin açılma durumu, ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir.

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: İngilizce
Dersin Türü: Non-Departmental Elective
Dersin Seviyesi: LİSANS
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Dr. Öğr. Üyesi TOLGA HEPDİNÇLER
Opsiyonel Program Bileşenleri: Yok
Dersin Amacı: Bu dersin amacı öğrencilerin önemli fotoğrafçıların işleriyle ve kendileriyle diyalog kurmaları, bu diyalog ışığında kendi çizgilerini oluşturmalarıdır.

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1. Kısa dönem projeler üzerinde çalışır.
2. Spesifik bir konu üzerine analitik düşünür.
3. Alternatif bakış açıları keşfeder.
4. Sanat eserlerini eleştirme ve savunur.
5. Kendini ifade etme yeteneğini geliştirir.

Dersin İçeriği

Öğrenciler bu derste, önemli fotoğrafçıların eserleri üzerinde çalışacak ve kendilerinden derse konuk olarak katılacak sanatçının eser konsepti içinde yeralan projeler üzerinde çalışmaları beklenecektir.

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Giriş ve ders yükümlülüklerinin açıklanması. Öğrencilerin mevcut portfolyolarının gözden geçirilmesi.
2) Sanatçı web siteleri ve kitapları hakkında, portfolyo teknikleri hakkında araştırma. Ödevler üzerine çalışma.
3) Beğenilen portfolyolar ve güçlü yanları üzerine tartışma. Planlama gereklilikleri: materyaller, bütçe ve harcamalar. Ödevler üzerine çalışma.
4) Bir portfolyo düzenlemeye başlama. Sanatçı özgeçmişi yazımı. Eser seçimi. Ödevler üzerine çalışma.
5) Portfolyo üzerinde çalışma. Varolan parçalar üzerinde çalışma. Yeni parçalar yaratma. Ödevler üzerine çalışma.
6) Portfolyo üzerinde çalışma. Bildiri yazma ve parçaları düzenleme. Ödevler üzerine çalışma.
7) Sunum (I) Sunum için hazırlık
8) Portfolyo üzerinde çalışma. Web sitesi tasarlama. Kişisel kartvizit tasarlama. Ödevler üzerine çalışma.
9) Web sitesi tasarımını tamamlama. Web bloğu tasarlama. Ödevler üzerine çalışma.
10) E-portfolyoyu bitirme. 5 dakikalık sunum (II) Sunum için hazırlık
11) Ön yazı yazmak. Basılı portfolyo için seçenekleri araştırma. Ödevler üzerine çalışma.
12) Basılı portfolyo tasarlama. Baskı seçenekleri ve harcama araştırması. Ödevler üzerine çalışma.
13) Basılı portfolyo tasarımı-II Ödevler üzerine çalışma.
14) Portfolyoyu son haline getirme. Sonuç simülasyonu ile sunum (III). Final sunumu için hazırlık

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Websites, books and lecture notes of visiting artists will be provided according to the list of participants and academic calendar.
Diğer Kaynaklar:

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Sunum 2 % 50
Final 1 % 50
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 50
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 50
Toplam % 100

AKTS / İş Yükü Tablosu

Aktiviteler Aktivite Sayısı Süre (Saat) İş Yükü
Ders Saati 14 4 56
Sınıf Dışı Ders Çalışması 13 4 52
Sunum / Seminer 2 9 18
Final 1 1 1
Toplam İş Yükü 127

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek 2
2) Finansal sorunlara yönelik analitik yaklaşımlar geliştirme ve problem çözme kabiliyetine sahip olmak 1
3) Teorik yaklaşımları ve karşı argumanları tüm detayları ile kavramak 2
4) Finans alanında lisans üstü eğitime başlayacak yeterliliğe ve yaşam boyu öğrenme farkındalığına sahip olmak 2
5) Finansın teorik ilkelerini iş yaşamının gerçekliklerine uygulayabilmek 1
6) Uluslararası finansal piyasaların gereksinimlerinin anlayarak yönetimsel sorunlara yönelik çözüm geliştirmek 2
7) Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünceler geliştirebilmek 3
8) Küreselleşmenin iş ve toplum hayatının üzerindeki etkilerini bilerek hem yerel hem uluslararası boyutta karar alabilmek 2
9) Dijital çağın yetkinliklerine sahip olmak, gerekli finansal uygulamaları kullanabilmek 2
10) En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek 1
11) İş etiğinin önemini kavramak, akademik dünya ve iş hayatındaki faaliyetlerinin hukuksal ve etik sonuçlarını bilerek karar almak 2
12) İş yaşamı ve akademik hayatta objektif olarak eleştiri geliştirmek ve özeleştiri yapacak perspektife sahip olmak 2