Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Pazarlama ve Halkla İlişkilerin Yeni Kuralları |
Ders kitabının 15-24 sayfaları okunmalıdır. |
2) |
Tüketicilere Doğrudan Ulaşmak |
Ders kitabının 25-35 sayfalarını okumak. |
3) |
Sosyal Medya ve Hedef Kitle |
Ders kitabının 37-54 sayfalarını okumak |
4) |
Bloglar:
Bloglar, Blog Yayıncılığı ve Blog Takipçileri |
Ders kitabının 57-74 sayfalarını okumak. |
5) |
Ses ve Görüntü Etkisi |
Ders kitabının 75-85 sayfalarını okumak |
6) |
Yeni Yayıncılığın Yeni Kuralları |
Ders kitabının 87-93 sayfalarını okumak. |
7) |
Vize Sınavı ve ardından
Viral İçerik |
İlk 6 haftanın vize konularına çalışmak,
ders kitabının 95-106 sayfalarını okumak. |
8) |
Zengin İçerikli İnternet Siteleri |
Ders kitabının 111-118 sayfalarını okumak. |
9) |
Sosyal Medyada Nasıl İçerik Üretilir? |
Ders kitabının 179-184 sayfaları okunmalı. |
10) |
İnternet İçeriğinin Satın Alma Sürecine Etkisi |
Ders kitabının 187-196 sayflarını okumak. |
11) |
İnternet İçerikleri ile İlgili Grup Sunumları /
Mobil Pazarlama |
Grup oluşturup geçen haftaki konuyla ilgili sunum hazırlamak ve ders kitabının 203-210 sayfalarını okumak. |
12) |
Sosyal Ağ Siteleri ve Pazarlama |
|
13) |
İnternet Medya Odaları |
|
14) |
Arama Motoru Pazarlaması |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İç mimarlık alanında ulusal ve uluslararası bağlamlarda farklı mekan kurguları, farklı kullanıcı grupları ve ihtiyaçlarına cevap verebilen tasarım, planlama ve uygulama etkinliklerinde bulunabilecek, |
|
2) |
Gerçek fiziksel, sosyal ve ekonomik kısıtlar ve kullanıcı ihtiyaçları çerçevesinde toplanan veriyi analiz edebilecek, farklı bilgi ve düşüncelerle sentezleyebilecek ve bunları yaratıcı mekânsal çözümler üretmek üzere kullanabilecek, |
|
3) |
Soyut ve somut kavramları kullanarak, yaratıcı, yenilikçi, estetik ve özgün mekânsal çözümler üretebilecek,
|
|
4) |
İç mimarlık alanının gerektirdiği çizim ve sunum teknolojilerinden en az bir tanesi yetkin olarak kullanabilecek, |
|
5) |
İç mimarlık alanında yürüttüğü tasarım, uygulama ve araştırma calışmalarını raporlama, sunma ve bunları uzman yada uzman olmayan kişilere görsel, yazılı yada sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru biçimde aktarma yetkinliğini kazanabilecek, |
|
6) |
İç mimarlık alanında insan-çevre ilişkisini, kullanıcının sağlık ve güvenliğini ve evrensel tasarım ilkelerini benimseyip ön planda tutacak, |
|
7) |
Toplumun sosyal ve kültürel haklarına, kültürel mirasa ve doğaya saygılı bir tasarım anlayışına ve bu konularda bilinçli karar verebilme yetisine sahip olabilecek, |
|
8) |
İç mimarlık, tasarım ve sanat alanlarında ulusal ve uluslar arası değerlerin farkında, gelişmeleri takip eden ve bu alanlardaki etik ve estetik konularda bilgi sahibi olacak, |
|
9) |
İç mimarlık alanındaki yasal düzenlemelere, standartlara ve ilkelere hâkim; ve mesleki etik, görev ve sorumluluklarının farkında olabilecek, |
|