Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Pazarlama ve Halkla İlişkilerin Yeni Kuralları |
Ders kitabının 15-24 sayfaları okunmalıdır. |
2) |
Tüketicilere Doğrudan Ulaşmak |
Ders kitabının 25-35 sayfalarını okumak. |
3) |
Sosyal Medya ve Hedef Kitle |
Ders kitabının 37-54 sayfalarını okumak |
4) |
Bloglar:
Bloglar, Blog Yayıncılığı ve Blog Takipçileri |
Ders kitabının 57-74 sayfalarını okumak. |
5) |
Ses ve Görüntü Etkisi |
Ders kitabının 75-85 sayfalarını okumak |
6) |
Yeni Yayıncılığın Yeni Kuralları |
Ders kitabının 87-93 sayfalarını okumak. |
7) |
Vize Sınavı ve ardından
Viral İçerik |
İlk 6 haftanın vize konularına çalışmak,
ders kitabının 95-106 sayfalarını okumak. |
8) |
Zengin İçerikli İnternet Siteleri |
Ders kitabının 111-118 sayfalarını okumak. |
9) |
Sosyal Medyada Nasıl İçerik Üretilir? |
Ders kitabının 179-184 sayfaları okunmalı. |
10) |
İnternet İçeriğinin Satın Alma Sürecine Etkisi |
Ders kitabının 187-196 sayflarını okumak. |
11) |
İnternet İçerikleri ile İlgili Grup Sunumları /
Mobil Pazarlama |
Grup oluşturup geçen haftaki konuyla ilgili sunum hazırlamak ve ders kitabının 203-210 sayfalarını okumak. |
12) |
Sosyal Ağ Siteleri ve Pazarlama |
|
13) |
İnternet Medya Odaları |
|
14) |
Arama Motoru Pazarlaması |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|