Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse Genel Bakış |
|
2) |
Birleşme ve Satın Almalara Giriş |
|
3) |
Birleşme ve Satın Alma Süreci |
|
4) |
Firma Değerlemesi: Risk Primleri, Borç Maliyeti ve Özkaynak, AOSM |
|
5) |
Firma Değerlemesi: Nakit Akışlarını Tahmin Etme ve Büyüme Oranları |
|
6) |
Firma Değerlemesi: Özsermayeye Serbest Nakit Akışı ve Firmaya Serbest Nakit Akışı İskonto Modelleri |
|
7) |
Birleşme ve Devralmalarda Değerleme |
|
8) |
Birleşme ve Devralmalarda Değerleme |
|
9) |
Anlaşma Yapılandırması |
|
10) |
Özel Sermaye & Kaldıraçlı Satın Almalar |
|
11) |
Şirket Devralma Piyasası |
|
12) |
Sunumlar |
|
13) |
Sunumlar |
|
14) |
Sunumlar |
|
Ders Notları / Kitaplar: |
Mergers, Acquisitions and Other Restructuring Activities (DePamphilis, D. M., 10th ed., Elsevier/Academic Press, 2019, ISBN: 9780128150757)
Investment Valuation: Tools and Techniques for Determining the Value of Any Asset (Damodaran, A., 3rd ed., Wiley, 2012, ISBN: 9781118011522)
|
Diğer Kaynaklar: |
Mergers, Acquisitions and Other Restructuring Activities (DePamphilis, D. M., 10th ed., Elsevier/Academic Press, 2019, ISBN: 9780128150757)
Investment Valuation: Tools and Techniques for Determining the Value of Any Asset (Damodaran, A., 3rd ed., Wiley, 2012, ISBN: 9781118011522)
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|