| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
“Gustar” (tekrar), hava durumu. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
| 2) |
Renkler, sıfat formlarına devam. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
| 3) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
| 4) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
| 5) |
Basit gelecek, devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
| 6) |
Gelecek yapılarına devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
| 7) |
Karışık zamanlar |
Español sin fronteras, konu 11
Pasaporte, konu 11
|
| 8) |
Ara Sınav Haftası |
|
| 9) |
“Pretérito perfecto” |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
| 10) |
perfect tense |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
| 11) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
| 12) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
| 13) |
“Pretérito Imperfecto”. |
Español sin fronteras, konu 14
Pasaporte, konu 14
|
| 14) |
Genel tekrar |
|
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak |
3 |
| 2) |
Reklamcılık, İkna Edici İletişim, Marka Yönetimi gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
3 |
| 3) |
Reklamcılık alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek |
3 |
| 4) |
Reklamcılık alanındaki yenilikleri takip edebilmek ve yorumlayabilmek |
1 |
| 5) |
Alanda merak ettikleri konu doğrultusunda bilimsel bir bakış açısı sergileyebilmek |
5 |
| 6) |
Geliştirdikleri bilimsel bakış açısı ile alanın ihtiyaçlarını ve sorunlarını çözebilmek |
3 |
| 7) |
Reklamcılık alanında yer alan tüm dinamikleri tanımak ve anlamak |
2 |
| 8) |
Pratik alanda reklamcılık açısından karşılaşılan sorunları analiz ederek, çözümler üretebilmek |
2 |