| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | 
| 1) | JPN 101’de öğrenilenlerin, Katakana ve Hiragana’nın tekrarı, yazı, okuma, dinleme alıştırmaları | Dersin kitabı | 
| 2) | Japoncada sıfat çeşitleri: NA ve İİ sıfatları | Dersin kitabı | 
| 3) | Sıfatların değişik kullanımları ( isim+ na sıfatı / isim + ii sıfatı) | Dersin kitabı | 
| 4) | Hoşlandığımız, sevdiğimiz şeyler hakkında konuşmak (isim +ga suki desu.) | Dersin kitabı | 
| 5) | Sebep açıklama: cümle + te kara ya da isim + da kara Yazma ve dinleme alıştırmaları | Dersin kitabı | 
| 6) | Canlılar ve cansızların var olduklarını bildirmeimas ve arimas (aru ve iru) fiileri | Dersin kitabı | 
| 7) | Alışveriş Fiyat sorma ve söyleme saati söyleme, Japoncadaki sayma sistemlerine giriş. | Dersin kitabı | 
| 8) | Japonca nesneleri sayarken kullanılan son ekler, alıştırmalar (mai,kai vs) | Dersin kitabı | 
| 9) | Alışveriş: son ekleri kullanarak yazma ve dinleme alıştırmaları | Dersin kitabı | 
| 10) | Sıfatların geçmiş zamanda kullanımları deşta,katta | Dersin kitabı | 
| 11) | Sıfatlarda karşılaştırma yapmak –yori , içiban, no hoo ga+ sıfat | Dersin kitabı | 
| 12) | Sebep bildirmeni ‘nin kullanımı; isteklerimizi dile getirme –nesne + ga+hoşii desu KANJİYE GİRİŞ | Dersin kitabı | 
| 13) | Yapmak istediğimiz fiilleri bildirme –fiil + tai des 5 kanji tanıtımı | Dersin kitabı | 
| 14) | Minna no Nihongosayfa 112,113 işlenilen dilbilgisi konularının kısa tekrarı, alıştırmalar, dinleme, ezberleme ve okuma alıştırmaları 5 kanji tanıtımı | Dersin kitabı | 
| 15) | Final sınavı |  | 
| 16) | Final Sınavı |  | 
|  | Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | 
| 1) | Beslenme ve Diyetetik alanındaki teorik ve metodolojik yaklaşımları, kanıt-temelli ilkeleri ve bilimsel literatürü uygulamalarında sistematik olarak kullanmak. | 4 | 
| 2) | Birey, aile ve toplumun sağlığının korunması, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. | 3 | 
| 3) | Toplumda beslenme ile ilgili problemler için daha fazla risk altında bulunan özel grupların (gebeler, emziren anneler, bebekler, adölesanlar, yaşlılar vb) beslenme durumunu değerlendirmek. | 5 | 
| 4) | Beslenme ve diyetetik alandaki uygulama ve araştırmalarda bilişim ve sağlık bakım teknolojilerini kullanmak. | 4 | 
| 5) | Farklı ortamlarda, danışanları ve iş arkadaşlarıyla etkili profesyonel ilişkilerin başlatılması için etkin bir şekilde iletişim kurmak. | 4 | 
| 6) | En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. | 5 | 
| 7) | Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. | 4 | 
| 8) | Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. | 3 | 
| 9) | Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. | 3 | 
| 10) | Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. | 4 | 
| 11) | Diğer diyetisyenlerin yetiştirilmesi, sağlık profesyonellerinin ve bireylerin beslenme konusunda eğitilmeleri için sorumluluk almak ve tüm süreçlere aktif bir şekilde katılmak. | 5 | 
| 12) | Diyetetik uygulamalarını, içinde bulunduğu toplumun kültürel farklılıklarını ve bu toplum içindeki farklı grupların farklı sağlık ihtiyaçlarını da dikkate alarak gerçekleştirmek. | 4 |