Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kursa giriş: Kılavuzlar, Müfredat ve Materyaller |
Genel İnceleme
*General Review |
2) |
*Etiket için Etiket
*Günlük rutin
*Zamanı söylemek |
*Genel İnceleme
*Saat kaç? |
3) |
Etiket için Etiket
*Aile
*Randevu alın |
*W Question : Wann
*Preposition :um /am /von..bis
|
4) |
Etiket için Etiket |
İyelik zamirleri |
5) |
Etiket için Etiket |
*Modalverbs :können-müssen-wollen
QUIZ 1
|
6) |
Zeit mit Freunden |
*Datumsangaben : Edat
"benim" |
7) |
Zeit mit
Arkadaş |
*Ayrılabilir fiiller
(Trennbare Verben) |
8) |
Zeit mit
Arkadaş |
*Preposition “für”
*Possessivepronouns
with accusative case
|
9) |
Zeit mit
Freunden
|
*Präteritum “sein”, “haben” |
10) |
İletişim |
Datif Vaka |
11) |
Kontakte
|
*Datif Davası
Edatlarla
SINAV 2 |
12) |
İletişim |
*İyelik zamirleri
Suçlayıcı dava |
13) |
Revision |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|