Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kursa giriş: Kılavuzlar, Müfredat ve Materyaller
Alfabe |
|
2) |
*Introduction
into german language
*Prepositions “in”,”aus”
*W-Questions (“Wie”,”Wo,”Woher”)
*sein / wohnen
|
|
3) |
*Countries
*Languages
*The numbers
*The Verb “sein”
*Conjugation of verbs
|
|
4) |
*Hobiler
*Hafta içi
*Fiiller ve şahıs zamirleri (er,sie,es)
*der-die –das
*Evet/Hayır Soruları |
|
5) |
*Freunde, Kollegen
*Medeni durum ve ich
* Fiiller ve şahıs zamirleri
SINAV 1 |
|
6) |
*Freunde Kollegen ve ben
*çoğul biçim
*haben |
|
7) |
*Freunde Kollegen
ve ben
*Belirsiz Artikeller
*Olumsuz Makale |
|
8) |
* Der Stadt'ta
* Zorunluluk ve zorunluluk |
|
9) |
*Guten
iştah açıcı
*Cümle içindeki konum |
|
10) |
Saatler, ayrılabilen filer; zaman belirten edatlar: am, um, von ... bis, Konu: Günüm, Konuşma: Açılış saatleri |
Ünite 5 |
11) |
*Guten
iştah
* “mögen” fiili
SINAV 2 |
|
12) |
Belirli ve belirsiz artikelin yalın hali ve ihali, fiil, çekimi: nehmen, Konu: Boş zamanı, Konuşma: Hava durumu |
Ünite 6 |
12) |
Revizyon |
|
13) |
Ja/nein/doch, fiil çekimi: möchten, lesen, treffen, fahren, schlafen |
Ünite 6 |
13) |
Revizyon |
|
14) |
Genel Tekrar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|