Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Web Programlamaya Giriş |
|
2) |
HTML ve CSS Temelleri |
|
3) |
Spring Boot, Maven ve Spring Tool Suite |
|
4) |
Controller Sınıflarının Geliştirilmesi |
|
5) |
Thymeleaf Şablon Motoru ve Form Elemanları |
|
6) |
Veri Doğrulama ve İstisna İşleme |
|
7) |
Vaka Çalışması |
|
8) |
JDBC ve H2 ile Veri Erişimi |
|
9) |
Java Persistence API ile Veri Erişimi |
|
10) |
Java Persistence API ile Veri Erişimi |
|
11) |
Çoklu Dil ve Bölge Desteği (I18N) |
|
12) |
RESTful Web Servislerinin Geliştirilmesi |
|
13) |
Spring ile Güvenlik |
|
14) |
Spring ile Güvenlik |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|