Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurumsal görsel kimlik tasarımına giriş. |
|
2) |
Kurumsal görsel kimlik tasaramının prepsipleri |
|
3) |
Tasarım ve kurumsal stratejinin prensipleri.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
4) |
Yaratıcılık kavramının perspektifi.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
5) |
Kurumsal marka tasarımı.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator)
1. Ödev için teslim zamanı. |
|
6) |
Tasarım süreci ve metodoloji.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
7) |
Örnek tasarımların incelenmesi |
|
8) |
Tasarım projesine hazırlık.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
9) |
Çözümden, değerlendirmeye. |
|
10) |
Tasarım projesine hazırlık.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
11) |
Ürün ve kurumsal tasarım. |
|
12) |
Tasarım projesine hazırlık.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator)
2. Ödev için teslim zamanı. |
|
13) |
Tasarım projesine hazırlık.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
14) |
Final sınavı için tekrar. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dil ve Konuşma Terapisi alanındaki teorik ve metodolojik yaklaşımları, kanıt-temelli ilkeleri ve bilimsel literatürü uygulamalarında sistematik olarak kullanmak. |
|
2) |
Birey, aile ve toplumun sağlığının korunması, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
|
3) |
Dil ve Konuşma Terapisi alanındaki uygulama ve araştırmalarda bilişim ve sağlık teknolojilerini kullanmak. |
|
4) |
Farklı ortamlarda, danışanları ve iş arkadaşlarıyla etkili profesyonel ilişkilerin başlatılması için etkin bir şekilde iletişim kurmak. |
|
5) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
|
6) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
|
7) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
|
8) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
|
9) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
|
10) |
Diğer terapistlerin yetiştirilmesi, sağlık profesyonellerinin ve bireylerin eğitilmeleri için sorumluluk almak ve tüm süreçlere aktif bir şekilde katılmak. |
|
11) |
Terapi uygulamalarını, içinde bulunduğu toplumun kültürel farklılıklarını ve bu toplum içindeki farklı grupların farklı sağlık ihtiyaçlarını da dikkate alarak gerçekleştirmek. |
|