Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Introduction: An Overview of Main topics, discourses, hot debates and controversies |
|
2) |
Advertising, Its Supporters and its critiques |
Kim Sheehan, Controversies in Contemporary Advertising kitabından 1. Bölümün okunması |
3) |
Tüketim Kültürü, Bilinçli Tüketici ve Alışverişli Yaşam |
Kim Sheenan'ın Controversies in Contemporary Advertising kitabından 2. Bölüm'ün okunması |
4) |
İkna İçeriği ve Bilinçaltı Reklamlar |
Kim Sheenan'ın Controversies in Contemporary Advertising kitabından 5. Bölüm'ün okunması |
5) |
Reklamlar ve Çocuk |
Kim Sheenan'ın Controversies in Contemporary Advertising kitabından 10. Bölüm'ün okunması |
6) |
Tartışmalı Reklamlar |
Kim Sheenan'ın Controversies in Contemporary Advertising kitabının 11. Bölümünün okunması |
7) |
Reklamcılıkta Ürün Yerleştirme |
Carol J. Pardun'un Advertising and Society kitabından 7. bölümün okunması |
8) |
Alkol ve Tütün Reklamları |
Kim Sheenan'ın Controversies in Contemporary Advertising kitabının 12. Bölümünün okunması |
9) |
Siyasi Reklamcılık |
Kim Sheenan'ın Controversies in Contemporary Advertising kitabının 14. Bölümünün okunması |
10) |
Çevrim içi Reklamlar ve Sosyal Medya |
Kim Sheenan'ın Controversies in Contemporary Advertising kitabının 16. Bölümü'nün okunması |
11) |
Reklamcılıkta kullanılan klişeler |
Carol J. Pardun'un Advertising and Society kitabının 9. Bölümünün okunması |
12) |
Abartılı Reklamlar |
Carol J. Pardun'un Advertising and Society kitabının 11. Bölümünün okunması |
13) |
Reklamlar ve Sosyal Sorumluluk |
Carol J. Pardun'un Advertising and Society kitabının 12. Bölümünün okunması |
14) |
Sunumlar |
Öğrenciler, öğretim üyesinin kendilerine tahsis edeceği bir konu başlığı üzerinde araştırma yaparak sunum hazırlayacaklar. |
15) |
Sunumlar |
Öğrenciler öğretim üyesinin kendilerine tahsis edeceği bir konu başlığı üzerinde araştırma yaparak sunum hazırlayacaklar. |
16) |
Sunumlar |
Öğrenciler öğretim üyesinin kendilerine tahsis edeceği bir konu başlığı üzerinde araştırma yaparak sunum hazırlayacaklar. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|