Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kısa film çalışmalarına giriş |
|
2) |
Stüdyo ve saha prodüksiyonları |
|
3) |
Film üretim sürecinin departmanları |
|
4) |
Film prodüksiyon departmanları, set düzeni ve iş paylaşımı |
|
5) |
Saha ve stüdyo prodüksiyonlarında görüntü yönetimi, sanat yönetimi ve set ekiplerinin görevleri |
|
6) |
Post prodüksiyon süreçleri. Telecine, online ve offline montaj, effect ve ses studyolarının ayrışan özellikleri ve işlevleri. |
|
7) |
Kısa film yaratım süreci. Öğrenci projeleri üzerinde çalışma. |
Kısa film projesi tasarlama. Sinopsis hazırlanacak. |
8) |
Öğrenci kısa film projeleri üzerinde çalışma. |
Önceki derste yapılan değerlendirmeleri dikkate alarak sinopsis üzerinde değişiklikler yapmak. Kısa film projesi için senaryo ve photoboard hazırlamak |
9) |
Öğrenci projelerinin çekim öncesi sunumu |
Çekim öncesi sunum hazırlamak |
10) |
Öğrenci proje çekimleri üzerinde çalışma. Gerekli ek çekim uygulamaları için tartışma ve yönlendirme. |
Kısa film projesi çekimi. |
11) |
Öğrenci proje çekimleri üzerinde çalışma |
Gerekli olması muhtemel ek çekimlerin yapılması |
12) |
Montaj |
Görüntülerin montaj programına aktarılması ve uygun planların seçilmesi |
13) |
Öğrenci projelerinin kaba kurgu sunumları |
Projenin kaba kurgu sunuma hazır hale getirilmesi |
14) |
Kısa film proje sunumları |
Kısa film projesini tamamlamak |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
3 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
4 |