Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Pazarlama, iletişim, pazarlama iletişimi, bütünleşik pazarlama iletişimi nedir? |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
3) |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Planı |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
4) |
Reklam |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
5) |
Pazarlama İletişimi Nereye Gidiyor? |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
6) |
Reklam Ortamları (Geleneksel Medya, Dijital Medya) |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
7) |
Ara sınav |
|
8) |
Halkla İlişkiler |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
9) |
Kişisel Satış |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
10) |
Satış Promosyon |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
11) |
Doğrudan Pazarlama |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
12) |
İletişim Öğeleri Olarak Pazarlama Karması |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
13) |
Sergiler ve Ticari Etkinlikler |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
14) |
Tekrar |
|
15) |
Final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İşletme ve yönetim alanlarında sorunlarını çözmek için strateji, politika ve uygulama planları geliştirmek ve kalite süreçlerine göre sonuçları değerlendirmek
|
|
2) |
Lisans düzeyinde alınan işletme bilgilerinin yüksek lisans ile genişletilmesi |
|
3) |
Işletme alanı ile ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak ve bilgi ve becerilerini değerlendirmek,
|
|
4) |
İşletme alanında uzmanlık düzeyinde kazanılan bilgi ve becerilerin teorik ve pratik alanda kullanılması
|
|
5) |
Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak işletme alanında uzmanlık gerektiren sorunların analizi
|
|
6) |
Problem çözme ve sonuçlarının değerlendirilmesi, çözüm yolları geliştirilmesi, bağımsız işletme alanında bir sorun değerlendirilmesi
|
|
7) |
İşletme alanında öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirmek
|
|
8) |
Eleştirel bakış açısıyla işletme alanı ile ilgili bilgileri değerlendirmek,
|
|
9) |
Yazılı, sözlü ve görsel sunumlar aracılığıyla alanında ve dışındaki gruplara işletme alanında bireysel çalışmalar sunmak ve son gelişmeleri sistematik olarak sunmak
|
|
10) |
Eleştirel bir bakış açısıyla toplumsal ilişkiler ve normları incelendiğinde etkili ilişkileri, ekip çalışması uygulanarak risk ve işletmecilik alanında değişimi yönetmek, ve bu sosyal ilişkilerin sürdürülmesi yeteneğine sahip eğitim liderleri geliştirmek.
|
|