Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Yaratıcı süreç ve yaratıcı kişilik. |
|
3) |
Yaratıcı süreci anlamak: - Yaratıcı kişilik - Yaratıcılığı engelleyen faktörler - Beyin fırtınası nasıl yapılır? 1. Ödev için teslim zamanı. |
|
4) |
Eğlenmek, yenilikçi, fikirsever olmak. Egzersizler. |
|
5) |
Hedefe kilitlenme. Çocuksuluk ve merak geliştirme. Egzersizler. |
|
6) |
Düşünme süreci nasıl işler? Birleştirmelerden yeni fikirlere ulaşma yöntemleri. Egzersizler. 2. Ödev için teslim zamanı. |
|
7) |
Problem tanımlama ve süreçleri. Problem/Çözüm. Görme biçimleri. |
|
8) |
Bilgi toplama ve kullanma. Fikir arayışında kuralları gözden geçirme ve yıkma. Egzersizler. |
|
9) |
Bulunan fikirlerden vazgeçmek ve yeni fikir arayışları başlatma yöntemleri. 3. Ödev için teslim zamanı. |
|
10) |
Fikirlerin uygulamaya geçirilişi. Egzersizler. |
ödev hazırlanacak. |
11) |
Reklam yazma sürecinin temel bileşenleri. Final sunumları brifingi. |
|
12) |
Strateji ve medya ürünleri. 4. Ödev için teslim zamanı. |
|
13) |
Senaryo ve metin yazım yöntemleri. |
|
14) |
Genel Tekrar. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
2 |
2) |
Finansal sorunlara yönelik analitik yaklaşımlar geliştirme ve problem çözme kabiliyetine sahip olmak |
1 |
3) |
Teorik yaklaşımları ve karşı argumanları tüm detayları ile kavramak |
2 |
4) |
Finans alanında lisans üstü eğitime başlayacak yeterliliğe ve yaşam boyu öğrenme farkındalığına sahip olmak |
2 |
5) |
Finansın teorik ilkelerini iş yaşamının gerçekliklerine uygulayabilmek |
1 |
6) |
Uluslararası finansal piyasaların gereksinimlerinin anlayarak yönetimsel sorunlara yönelik çözüm geliştirmek |
2 |
7) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünceler geliştirebilmek |
3 |
8) |
Küreselleşmenin iş ve toplum hayatının üzerindeki etkilerini bilerek hem yerel hem uluslararası boyutta karar alabilmek |
2 |
9) |
Dijital çağın yetkinliklerine sahip olmak, gerekli finansal uygulamaları kullanabilmek |
2 |
10) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
1 |
11) |
İş etiğinin önemini kavramak, akademik dünya ve iş hayatındaki faaliyetlerinin hukuksal ve etik sonuçlarını bilerek karar almak |
2 |
12) |
İş yaşamı ve akademik hayatta objektif olarak eleştiri geliştirmek ve özeleştiri yapacak perspektife sahip olmak |
2 |