COP4339 Zenna-Research Literacy and Data EffectBahçeşehir ÜniversitesiAkademik Programlar ULUSLARARASI FİNANSÖğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal YeterliliklerBologna Komisyonu
ULUSLARARASI FİNANS
Lisans TYYÇ: 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey EQF-LLL: 6. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
COP4339 Zenna-Araştırma Okuryazarlığı ve Veri Etkisi Bahar
Güz
3 0 3 5
Bu katalog bilgi amaçlıdır, dersin açılma durumu, ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir.

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: İngilizce
Dersin Türü: Non-Departmental Elective
Dersin Seviyesi: LİSANS
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Prof. Dr. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Dersin Amacı: Bu derste öğrencilerin pazar araştırmaları terminolojisine hakimiyet, araştırma yönetimi becerileri ve araştırma gerçekleştirebilme yetkinliği kazanması hedeflenmektedir..

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1-Pazar araştırmaları terminolojisine hakimiyet kurabilme
2-Araştırma türleri ve ne zaman kullanıldıklarını kavrayabilme
3-Analizde dikkat edilecek unsurları tanımlayabilme
4-Soru formu hazırlama yetisi elde etme
5-Raporlama yapma becerisini kazanma
6-Araştırma-Okuryazarlığını geliştirme

Dersin İçeriği

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Araştırmada kullanılan terminoloji
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar
2) Kalitatif Araştırmalar Kalitatif araştırma nedir Ne zaman kullanılır Kalitatifte dikkat edilecek unsurlar

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar: • Dursun, Ö. HE. & Odabasi, H. F. (2011). Multimedia design. Ankara: Pegem Academy.
• Mayer, R. (2005). The Cambridge Handbook of Multimedia Learning. New York: Cambridge University Press.
• Counts, E. L. (2003). Multimedia Design and Production for Students and Teachers. Boston: Allyn & Bacon.
• Akpınar, Y. (2005). Computer Aided Instruction. Ankara, TURKEY: Ani Publishing.

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %

AKTS / İş Yükü Tablosu

Aktiviteler Aktivite Sayısı İş Yükü
Sunum / Seminer 2 2
Toplam İş Yükü 2

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek 2
2) Finansal sorunlara yönelik analitik yaklaşımlar geliştirme ve problem çözme kabiliyetine sahip olmak 1
3) Teorik yaklaşımları ve karşı argumanları tüm detayları ile kavramak 2
4) Finans alanında lisans üstü eğitime başlayacak yeterliliğe ve yaşam boyu öğrenme farkındalığına sahip olmak 2
5) Finansın teorik ilkelerini iş yaşamının gerçekliklerine uygulayabilmek 1
6) Uluslararası finansal piyasaların gereksinimlerinin anlayarak yönetimsel sorunlara yönelik çözüm geliştirmek 2
7) Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünceler geliştirebilmek 3
8) Küreselleşmenin iş ve toplum hayatının üzerindeki etkilerini bilerek hem yerel hem uluslararası boyutta karar alabilmek 2
9) Dijital çağın yetkinliklerine sahip olmak, gerekli finansal uygulamaları kullanabilmek 2
10) En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek 1
11) İş etiğinin önemini kavramak, akademik dünya ve iş hayatındaki faaliyetlerinin hukuksal ve etik sonuçlarını bilerek karar almak 2
12) İş yaşamı ve akademik hayatta objektif olarak eleştiri geliştirmek ve özeleştiri yapacak perspektife sahip olmak 2