Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sağlık İletişimi Nedir, Ne değildir? Çağlar Gözüaçık
Sağlık İletişiminde Regülasyonlar
Esra Varol - Tazefikir Marka ilişkileri Süpervizörü |
|
2) |
Ajans ile Çalışma Prensipleri ve Brief Yazma
Çağrı Pişkinoğlu - Tazefikir Marka ilişkileri Direktörü
Şebnem Taşçı - Tazefikir Marka ilişkileri Süpervizörü
Melek Günay / Toros Şahin - Gilead Sciences |
|
3) |
Reçeteli İlaçlar ve İletişim – Ayşenur Kökenli / Novartis Pazarlama Müdürü
İbrahim Akbulut – Tazefikir Medikal Direktörü |
|
4) |
OTC Ürünler ve İletişim
Özlem Kaymaz - GSK Tüketici Sağlığı Genel Müdürü |
|
5) |
Hastane İletişimi
Seda Acar - Amerikan Hastanesi Pazarlama Müdürü |
|
6) |
Proje briefi
|
|
7) |
Dermakozmetik Ürünlerin İletişimi
Ceren Hepyalnız - LRP Pazarlama Müdürü / Loreal
Simla Pala – Tazefikir Marka İlişkileri Direktörü |
|
8) |
Sağlık İletişimi ve Sosyal Medya Kullanımı
Kübra Güldü – Teknofikir Sosyal Medya Direktörü
Özlem Hoşcan – Deva İlaç Kurumsal İletişim Müdürü
ya da Kristin Aras Abdi İbrahim Umkaimun Senior Ürün Müdürü |
|
9) |
Farkındalık Kampanyaları İletişimi
Kerem Önuçak - Tazefikir Yaratıcı Ajans Başkan Yardımcısı |
|
10) |
Bir İnfluencer Olarak Sağlık Uzmanları
Özlem Dural Başova - Healthnet Marka İlişkileri Direktörü
Meryem Koç – Healthnet İçerik ve İnfluencer İlişkileri Yöneticisi
Konuk: Uzm. Dr. Ayça Kaya - Prof. Dr. Murat Aksoy – Prof. Dr. Aytuğ Altundağ |
|
11) |
Hekimlere Yönelik İletişim Platformları
Uzm. Dr. Bekir Çakmak - Doctor Follow CEO |
|
12) |
OTC Ürün İletişimi ve Sosyal Sorumluluk Projeleri
Pınar Saltat - Bayer Pazarlama Direktörü |
|
13) |
Tazefikir Ajans Ziyareti
Türkiye’den ve Dünya’dan Ödüllü Kampanyalar
Tolga Tuncer – Tazefikir Senior Reklam Yazarı
Sinem Yiğit – Tazefikir Marka ilişkileri Süpervizörü |
|
14) |
Öğrencilerin Proje Sunumları Loreal Ekibi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
1) Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak.
2) Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek
3) Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek.
4) Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek. |
|
2) |
1) Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek.
2) İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek.
3) İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek.
4) Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek. |
|
3) |
1) Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek.
2) Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek.
Öğrenme Yetkinliği
1) Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak.
Alana Özgü Yetkinlik
1) Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek.
2) İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek.
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
1) Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek. |
|