Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sağlık Kuruluşlarında Tasarım Standart ve Yönetmelikleri (AIA),
|
|
2) |
Hastane Akreditasyonu ve JCI Standartları; QHA Trent Akreditasyon Standartları
|
|
3) |
Yoğun Bakım, Ameliyathane ve Röntgen Bölümü Tasarım Gereksinimleri
|
|
4) |
Medikal Gaz Merkezi Dağıtım Sistemi ve Testleri , Medikal-cerrahi vakum sistemleri, Vakum Pompa Sisteminin Tasarımı, Atık Anestezik Gazların Tahliyesi,
|
|
5) |
Temiz Oda Sistemleri ve Sınıflandırılması, Hastane Temiz Alanları, ISO 14644
|
|
6) |
Oda içi Partikül Sayımı ve Enfeksiyon, Canlı Mikroorganizmaların Aktif/Pasif Örneklenmesi, İzolasyon Odası Tasarım Gereksinimleri
|
|
7) |
Ara Sınav
|
|
8) |
Elektrik Tesisatı, Topraklama Sistemi, İzole Besleme ve Hat İzolasyon Monitörü, İletken Döşeme
|
|
9) |
Sterilizasyon teknikleri (Buhar, EtO, Formaldehit)
|
|
10) |
Sterilizasyon teknikleri (Ozon, Plazma, Gamma), Plazma and EtO Sterilizasyon Yöntemlerinin Karşılaştırılması
|
|
11) |
Sterilizasyon Bölümü Tasarımında Kılavuzlar, Sterilizasyonda Validasyon.
|
|
12) |
Sterilite ve Raf Ömrü, Bowie-Dick testi, Kimyasal Endikatörler, Biyolojik Endikatörler
|
|
13) |
Atık Yönetimi, Zehirli Malzemelerin Yönetimi, (OSHA), Ekranlama ve Radyasyondan Korunma, PET Ekranlama Gereksinimleri
|
|
14) |
Ara Sınav II |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
2 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
2 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
2 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
3 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
2 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
2 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
2 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
2 |