Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
1000 Volt Firmasının tanıtılması, farklı birimlerinin incelenmesi |
|
2) |
İş akışı ve planlaması açısından 1000Volt Firması |
|
3) |
Dijital ses tasarımı- kısa işlerde; video klip, reklam filmi gibi. |
|
4) |
Dijital ses tasarımı, sinema filmleri, TV drama filmleri vb. uzun metrajlı malışmalarda |
|
5) |
Özel video efektleri |
|
6) |
Dijital viedo kurgu formatları |
|
7) |
Revizyon zaman |
|
8) |
Dijital renk düzeltme - film için doğru rengi bulma |
|
9) |
Dijital renk düzeltme- farklı ışık durumlarına uygun renk düzeltme |
|
10) |
Dijital video kurgusu- çekim aşamasından son aşamaya kadar |
|
11) |
Özel video efekteleri: dijital iş akışı |
|
12) |
Animasyon: 2D |
|
13) |
Animasyon 3D |
|
14) |
Son revizyonlar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
|
2) |
Problem çözme becerisine sahip olmak ve bunun için gerekli analitik yaklaşımları geliştirebilmek |
|
3) |
Teorik yaklaşımları ve karşı argümanları tüm detayları ile kavramak |
|
4) |
Yaşam boyu öğrenme farkındalığını kazanmak ve lisans üstü eğitime başlayacak yeterliliğe sahip olmak |
|
5) |
Proje planlamasında teorik kavramları uygulayabilmek |
|
6) |
Farklılıkları kabul ederek etkin iletişim kurabilmek ve uyumlu takım çalışması yürütmek |
|
7) |
İş ortamında verimlilik oranını arttırmak |
|
8) |
Belirsizlik karşısında yenilikçi ve yaratıcı çözüm üretmek |
|
9) |
İş hayatında mevcut fırsat ve tehditleri anlamaya yönelik araştırma yaparak bilgi toplayabilmek |
|
10) |
Küreselleşmenin iş ve toplum hayatının üzerindeki etkileri bilerek karar almak |
|
11) |
Dijital çağın yetkinliklerine sahip olmak, gerekli teknolojiyi kullanabilmek |
|
12) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
|
13) |
Yönetici nitelik ve yetkinliklerine sahip olmak |
|
14) |
İş hayatındaki faaliyetlerinin hukuksal ve etik sonuçlarını bilerek karar almak |
|
15) |
İş ve akademik hayatta herhangi bir konuyu eleştirel ele alarak düşüncelerini ifade edebilmek |
|