GEP0439 Russian IIIBahçeşehir ÜniversitesiAkademik Programlar PİLOTAJ (İNGİLİZCE)Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal YeterliliklerBologna Komisyonu
PİLOTAJ (İNGİLİZCE)
Lisans TYYÇ: 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey EQF-LLL: 6. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
GEP0439 Rusça III Güz 3 0 3 5
Bu katalog bilgi amaçlıdır, dersin açılma durumu, ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir.

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: İngilizce
Dersin Türü: GE-Elective
Dersin Seviyesi: LİSANS
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Dr. BURCU ALARSLAN ULUDAŞ
Dersi Veren(ler): Öğ.Gör. CANAN GUTUL
Dersin Amacı:

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

Dersin İçeriği

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Week-days, Seasons and months. p.7-13.
2) Past. Rules and exercices. To be in Past. P.15-33.
3) Past of verbs reflexives. Unite 10. Numbers . Verbs in Past. P.15-35
4) To go - to come in Present .Where? Direction. Adverbs of time. Conversation.p.51-69
5) Past of verbs to go-to come. Different directions.Kind of transportation.p.71-73
6) What time is it now? Time and o'clock. How much time? Conversation.p.37,39,41.
7) Because and THAT’S WHY(cause and effect ). P.123-127 . Quız 1 30.10.2019
8) Future. To be in Future. When? Adverbs . Revision Unite 10. Exercices. p.97,101,103-107
9) Midterm exam. 13.11.2019
10) Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Past. Difference. Unite 11p.75-85
11) Expression of desires and intentions. To want and to can in different situations.p.87-90
12) I want to go to my friend/to school .To whom? Dativ –Accusativ cases. Action verbs in Future.p.93-95
13) Can/ can’t (possibility/ impossibility) p.117-119 QUIZ 2 11.12.2019.
14) Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Future. Difference.p.98-99. REVIEW FOR FINAL EXAM.

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Required Textbook: Дорога в Россию ( часть 3)
Diğer Kaynaklar:

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Havacılıkla ilgili problemlerin çözümünde bilimsel yöntemleri veya kavramları uygular 4
2) Verileri analiz eder ve yorumlar 4
3) Çok disiplinli ve çeşitli ekiplerde etkin bir şekilde çalışır 5
4) Profesyonel ve etik kararlar verir 4
5) Hem yazılı hem de sözlü iletişim becerilerini kullanarak etkili iletişim kurar 5
6) Hayat boyu öğrenme ihtiyacını kabul eder 4
7) Profesyonel uygulama için gerekli teknikleri, becerileri ve modern teknolojiyi kullanır 4
8) Ulusal ve uluslararası havacılık ortamını değerlendirir 4
9) Havacılık alanındaki çağdaş sorunları belirler ve çözmede ilgili bilgileri uygular 4
10) İş sürdürülebilirliği bilgisini havacılık sorunlarına uygular 4