Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bu derste ara sınav değerlendirmesi proje üzerinden yapılacaktır. Projeyle ilgili detaylar Itslearning üzerinde, teslim tarihinden iki hafta önce açıklanacaktır. |
|
2) |
Modernizm, aydınlanma ve Sonrası |
|
3) |
Postmodernizm kavramı |
|
4) |
Postmodern Göstergeler
1.Tüketim ve eğlence
2.İnternet ve cep telefonu
3.Görünür olmak
4.Estetize edilmiş yaşam
|
|
5) |
Gündelik yaşamda tüketim alışkanlıkları ve instagram örneği, |
|
6) |
Pierre Bourdieu ve Habitus kavramı |
|
7) |
Jean Baudrillard Tüketim Toplumu |
|
8) |
Sosyal medya ve facebook |
|
9) |
Reklamlar üzerinden tartışılan erkeklik |
|
10) |
Çikolata reklamları örneği üzerinden reklam ve psikoloji |
|
11) |
Genel değerlendirme |
|
12) |
Genel Değerlendirme |
|
13) |
Genel Değerlendirme |
|
14) |
Genel Değerlendirme |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
2 |
2) |
Finansal sorunlara yönelik analitik yaklaşımlar geliştirme ve problem çözme kabiliyetine sahip olmak |
1 |
3) |
Teorik yaklaşımları ve karşı argumanları tüm detayları ile kavramak |
2 |
4) |
Finans alanında lisans üstü eğitime başlayacak yeterliliğe ve yaşam boyu öğrenme farkındalığına sahip olmak |
2 |
5) |
Finansın teorik ilkelerini iş yaşamının gerçekliklerine uygulayabilmek |
1 |
6) |
Uluslararası finansal piyasaların gereksinimlerinin anlayarak yönetimsel sorunlara yönelik çözüm geliştirmek |
2 |
7) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünceler geliştirebilmek |
3 |
8) |
Küreselleşmenin iş ve toplum hayatının üzerindeki etkilerini bilerek hem yerel hem uluslararası boyutta karar alabilmek |
2 |
9) |
Dijital çağın yetkinliklerine sahip olmak, gerekli finansal uygulamaları kullanabilmek |
2 |
10) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
1 |
11) |
İş etiğinin önemini kavramak, akademik dünya ve iş hayatındaki faaliyetlerinin hukuksal ve etik sonuçlarını bilerek karar almak |
2 |
12) |
İş yaşamı ve akademik hayatta objektif olarak eleştiri geliştirmek ve özeleştiri yapacak perspektife sahip olmak |
2 |