Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse Giriş, Programın Oluşturulması, Örnek Seminer Sunumu |
|
2) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
3) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
4) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
5) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
6) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
7) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
8) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
9) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
10) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
11) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
12) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
13) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
14) |
Kayropraktik Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Kayropraktik alanındaki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirmek. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek ve bu değerleri öğretebilmek. |
2 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak, bağımsız çalışmalar planlayabilmek. |
5 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Kayropraktik gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve bu bilgileri uygulamaya aktarabilmek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
5 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim, danışmanlık ve alanında liderlik becerisine sahip olmak. |
5 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
5 |
8) |
Güncel, etkin iletişim becerilerini kullanabilmek; sağlık ekibi içinde etkin çalışabilme becerisi kazanmak. |
4 |
9) |
Kayropraktik uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri, bilişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanarak teknolojik çözümler üretebilmek. |
5 |
10) |
Sağlık bilimleri ile ilgili bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak, alanı ile ilgili sistematik veri analizi yapabilmek. |
2 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim kurmak ve stratejik yaklaşımla projeler geliştirebilmek. |
4 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model olma, disiplinler arası etkileşimi kavramak ve kullanmak. |
5 |