| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | 
| 1) | ÖLÇÜM
Birimler |  | 
| 2) | TEK BOYUTLU HAREKET
Hareket Denklemleri |  | 
| 3) | İKİ BOYUTLU HAREKET VE VEKTÖRLER
Vektör İşlemleri |  | 
| 4) | DİNAMİK: NEWTON HAREKET DENKLEMLERİ
Dinamik yasaları |  | 
| 5) | DİNAMİK: NEWTON HAREKET DENKLEMLERİ
Newton Hareket Yasaları |  | 
| 6) | NEWTON HAREKET DENKLEMLERİNİN İLERİ UYGULAMALARI
Newton Hareket Yasaları |  | 
| 7) | İŞ, GÜÇ, ENERJİ -  ARA SINAV I
Genel tekrar |  | 
| 8) | ENERJİNİN KORUNUMU
Enerji nedir? |  | 
| 9) | LİNEER MOMENTUM VE ÇARPIŞMALAR
Lineer Momentum ve Vektör işlemleri |  | 
| 10) | LİNEER MOMENTUM VE ÇARPIŞMALAR, Lineer Momentum ve Vektör işlemleri |  | 
| 11) | DÖNME HAREKETİ
Dairesel hareket |  | 
| 12) | Dönme Kinematiği |  | 
| 13) | AÇISAL MOMENTUM VE KORUNUMU
Açısal Momentum |  | 
| 14) | GENEL ÇEKİM YASASI
Çekim Alanı nedir? |  | 
| Ders Notları / Kitaplar: | Douglas C. GIANCOLI, (2008) Physics for Scientists & Engineers , 4th Edition, Pearson 
 | 
| Diğer Kaynaklar: | -Halliday,D., Resnick, R., Walker, J.(2000) Fundamentals of Physics, 6th Edition -Serway, R. A., Jewett, J. W. (2009) Physics for Scientists and Engineers with Modern Physics, 8th Edition, Brooks Cole
 
 | 
|  | Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | 
| 1) | Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. | 2 | 
| 2) | Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. | 2 | 
| 3) | Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. | 2 | 
| 4) | Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. | 2 | 
| 5) | Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. | 2 | 
| 6) | Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. | 2 | 
| 7) | Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. | 2 | 
| 8) | Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. | 2 | 
| 9) | Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. | 2 | 
| 10) | Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. | 2 | 
| 11) | En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. | 2 | 
| 12) | Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. | 2 |