Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Cryengine'i kurmak,
Cryengine,
Projeleri Oluşturma, Kaydetme, Yükleme
|
|
2) |
CryEngine DLL'lerine Giriş,
Flowgraph sisteminin ve Flowgraph Editörünün açıklaması,
Akış Grafiği ile Basit Komut Dosyası Oluşturma
|
|
3) |
C ++ 'da bir Akışkodunun oluşturulması,
Varlık sisteminin açıklanması,
Yeni bir Tür Varlığın Yaratılması
|
|
4) |
GameFramework'ın açıklaması,
GameFramework olay dinleyicileri aracılığıyla Varlık oyun durumunun denetimi |
|
5) |
Düşman ekleme, Oyun Oynama Tetikleyicileri ve Geri Çağırma |
|
6) |
Fizik ve Çakışma,
RNG'yi kullanma
|
|
7) |
Kazanç Durumunun Tespit Edilmesi, Oyun Menüsünü Ayarlama, Giriş Yöntemleri |
|
8) |
Parçacıkların kullanımı, Sesler Çalma, Cvars ile özellik testleri |
|
9) |
Kompleks 3B Nesneleri Taşıma,
Animasyon Araçları
|
|
10) |
Kamera Kontrolü, Akış grafiğiyle menüyü genişletme |
|
11) |
Projenin Temizlenmesi, Oyun Yapımı Oluşturma |
|
12) |
Gelişmiş AI Kavramları |
|
13) |
Malzemeler ve Gölgelendiriciler |
|
14) |
VR - En İyi Uygulamalar ve Optimizasyon, VR - API Kavramları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Matematik, fen bilimleri ve Endüstri mühendisliği disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinde kullanabilme becerisi. |
|
2) |
Karmaşık mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi. |
|
3) |
Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında ve istenen gereksinimleri karşılayacak biçimde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi. |
|
4) |
Endüstri Mühendisliğinde karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir biçimde kullanma becerisi. |
|
5) |
Endüstri Mühendisliği uygulamalarında karşılaşılan karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi. |
|
6) |
Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışma becerisi; bireysel çalışma becerisi. |
|
7) |
İngilizce ve Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi. |
|
8) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme ve bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleyerek kendini sürekli yenileme becerisi. |
|
9) |
Etik ilkelerine uygun davranma, mesleki ve etik sorumluluk bilinci; mühendislik uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgi. |
|
10) |
Proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık; sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi. |
|
11) |
Mühendislik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın mühendislik alanına yansıyan sorunları hakkında bilgi; mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık. |
|
12) |
Etkin ve verimli yönetme becerisi. |
|