GAD5202 Oyun Tasarımı StüdyosuBahçeşehir ÜniversitesiAkademik Programlar OYUN TASARIMI (İNGİLİZCE, TEZLİ)Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal YeterliliklerBologna Komisyonu
OYUN TASARIMI (İNGİLİZCE, TEZLİ)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
GAD5202 Oyun Tasarımı Stüdyosu Bahar 3 0 3 8

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: İngilizce
Dersin Türü: Must Course
Dersin Seviyesi: LİSANSÜSTÜ
Dersin Veriliş Şekli:
Dersin Koordinatörü: Dr. Öğr. Üyesi GÜVEN ÇATAK
Dersi Veren(ler): Dr. Öğr. Üyesi GÜVEN ÇATAK
Opsiyonel Program Bileşenleri: Yok
Dersin Amacı:

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

Dersin İçeriği

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar:

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %

AKTS / İş Yükü Tablosu

Aktiviteler Aktivite Sayısı Süre (Saat) İş Yükü
Ders Saati 14 1 14
Uygulama 14 3 42
Sınıf Dışı Ders Çalışması 8 8 64
Ara Sınavlar 1 3 3
Final 1 3 3
Toplam İş Yükü 126

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) İyi bir tasarım üretim süreci hakimiyetine sahip olmak 5
2) Oyunların kültürel etkileri ve sosyal yansımaları hakkında bilgi sahibi olmak 3
3) Sektör ile akademinin bir arada kavranabilmesinin sağlanması 5
4) Küresel ölçekte oyun mecrasının, pazarlama amacıyla nasıl kullanıldığının anlaşılması (gelir modelleri) 4
5) Oyun tasarımı üretim süreçlerinde problem çözme ve çözüm yolları geliştirilmesi 5
6) Eleştirel bakış açısı kazanarak, oyunların değerlendirilmesi ve analizinin yapılması 5
7) Uygulamalı olarak proje ve ekip yönetiminin kavranması 5
8) Oyun tasarımının akademik anlamda incelenmesi ve genel anlamda oyun kültürünün sosyo-kültürel anlamda araştırılması 3
9) Oyun içerikli deneyim tasarımı, gündelik hayatta oyun kavramı ve oyunlaştırma alanlarına yönelik yeterlilik kazanımı 5
10) Disiplinlerarası yaklaşımla oyun tasarımının farklı kollarının ve üretim aşamalarının sorgulanması 4