Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dünya’da ve Türkiye’de dans |
Ders notu |
2) |
Dini,Taklidi,Sosyal,Sanatsal danslar |
Ders Notu |
3) |
Dansta insan vücudunu tanıma, Temel beden hareketleri , Dans Teknikleri |
Ders Notu |
4) |
Temel dans eğitimine ve Temel dans figürlerine giriş |
Ders Notları |
5) |
Dans eğitiminde ritm duygusu ve önemi, Ritmle dans çalışılması |
Ders Notları |
6) |
Ritim ve gurup uyumu-Koreografi tekniği |
Ders Notları |
7) |
Ritim ve gurup uyumu-Koreografi tekniği |
Ders Notu |
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Dansa etki eden dış etmenler, Saha,ışık,ısı,müzik,seyirci,ses,kostüm |
Ders Notu |
10) |
İleri dans figürleri ileri dans adımları ve ritim çalışması |
Ders Notu |
11) |
Vals,tango, adım teknikleri |
Ders Notu |
12) |
Dans eğitiminde tekniklerin uygulaması |
Ders Notları |
13) |
Dans eğitiminde müzik önemi ve kullanımı |
Ders Notları |
14) |
Koreografi,müzik ritm çalışmaları (teorik ve uygulama) |
Ders Notu |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|