Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
2) |
Temel Kavramlar ve Mikroekonomik Araçlar |
Bölüm 1, Health Economics |
3) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
4) |
Sağlık Ekonomisi ve İstatistiki Metodlar |
Bölüm 2, Health Economics |
5) |
Sağlık Üretim Fonksiyonu |
Bölüm 2 & 3, Health Economics |
6) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Fiyat |
Bölüm 4, Health Economics |
7) |
Vize |
|
8) |
Sağlık Hizmetlerinde Talep ve Gelir |
Bölüm 4, Health Economics |
9) |
Sağlık Hizmetleri Talebi Uygulamaları |
Bölüm 5, Health Economics |
10) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz ve Fiyat: Üretim Süreci Maliyeti ve Verimlilik
|
Bölüm 6 & 7, Health Economics |
11) |
Sağlık Hizmetlerinde Arz: Teknoloji, Kalite, ve Hizmete Erişim |
Bölüm 8 & 9, Health Economics |
12) |
Sağlık Hizmetleri Finansmanı |
Bölüm 10, Health Economics |
13) |
Sağlık Ekonomisi ve Sağlık Politikası |
Bölüm 11, Health Economics |
14) |
Sağlık Sektöründe Devletin ve Pazarın Rolü |
Bölüm 12, Health Economics |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sahne sanatları (oyunculuk, dans, müzik vs.) alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanarak alanına özgü kuramsal, tarihsel, estetik bilgiye sahip olurlar. |
2 |
2) |
Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahip olurlar ve kendi alanlarında, kuram ve uygulama bütünlüğü sağlarlar. |
2 |
3) |
Sahne sanatları konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
2 |
4) |
Sahne sanatları konusunda soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
1 |
5) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
3 |
6) |
Yerelden evrensele çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. |
3 |
7) |
Sahne sanatları alanının ilişkili olduğu disiplinler konusunda bilgi sahibi olurlar ve alanının içindeki alt disiplinlerin etkileşimini değerlendirebilirler. |
2 |
8) |
Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibi olarak çok boyutlu algılayabilme tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirirler. |
3 |
9) |
Alanı ile ilgili özgün yapıtları toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirebilirler ve kendi çalışmalarını eleştirel yöntemler kullanarak sorgulayabilirler. |
1 |
10) |
Kendi alanları ile ilgili İngiliz dilindeki kaynakları izler ve kendi alanlarında yabancı meslektaşlarıyla iletişim kurabilirler. |
1 |
11) |
Sahne sanatları alanı konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkına vararak soyut ve somut kavramları yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilirler. |
3 |
12) |
İnterdisipliner sanat anlayışı çerçevesinde özgün yapıtlar ortaya koyabilirler. |
2 |
13) |
Sahne Sanatları programı ve içinde bulunan birimler çerçevesinde, alanında evrensel platformda yer alabilecek donanıma sahip bireyler haline gelirler. |
3 |
14) |
Sahne Sanatları Programı bünyesinde, çalışılan alana göre; oyunculuk ve müzikal tiyatro alanında yetkin teknik bilgiye sahip olurlar. |
2 |
15) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
3 |