| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Ana- çocuk sağlığı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 2) |
Ana-çocuk sağlığı |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 3) |
Hamilelikte beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 4) |
Bebeklikte beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 5) |
Bebeklikte beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 6) |
Süt çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır |
| 7) |
Süt çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 8) |
Ara sınav |
|
| 9) |
Çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 10) |
Orta çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 11) |
Orta çocuklukta beslenme |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 12) |
Beslenme bozuklukları |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| 13) |
Beslenme bozuklukları |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır |
| 14) |
Beslenme bozuklukları |
Konu ile ilgili literatür taraması yapılır. |
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Matematik, fen bilimleri ve ilgili mühendislik disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık inşaat mühendisliği problemlerinde kullanabilme becerisi. |
|
| 2) |
Karmaşık inşaat mühendisliği problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi. |
|
| 3) |
İnşaat mühendisliğinde karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi. |
|
| 4) |
İnşaat mühendisliği uygulamalarında karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi. |
|
| 5) |
Karmaşık inşaat mühendisliği problemlerinin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi. |
|
| 6) |
İnşaat mühendisliği disiplininde ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi; bireysel çalışma becerisi. |
|
| 7) |
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi. |
|
| 8) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi. |
|
| 9) |
Etik ilkelerine uygun davranma, mesleki ve etik sorumluluk bilinci; inşaat mühendisliği uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgi. |
|
| 10) |
Proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık; sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi. |
|
| 11) |
İnşaat mühendisliği uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın inşaat mühendisliği alanına yansıyan sorunları hakkında bilgi; inşaat mühendisliği çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık. |
|